تخم مرغ طلایی سر از کف اقیانوس درآورد!، عکس

به گزارش پسرک کامپیوتری، اخیرا، دانشمندان با یک شی نسبتا عجیب روبرو شده اند که در کف اقیانوس آرام، نزدیک یک آتشفشان زیر آب قرار گرفته است. علاقه مندان این یافته مرموز را تخم مرغ شبح وار طلایی نامیده اند.

تخم مرغ طلایی سر از کف اقیانوس درآورد!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، با استفاده از تجهیزات کنترل از راه دور، تیمی از اقیانوس شناسان نمونه ای را استخراج کردند که در ابتدا چیزی وهم انگیز یا غیرطبیعی به نظر می رسید که در پوسته طلایی پنهان شده بود، با گذشت زمان اما محققان به این نتیجه رسیدند که این ماده بافتی شبیه ابریشم دارد. نمونه ها با دقت در لوله ها جمع آوری شده اند و برای تجزیه و تحلیل بیشتر در آزمایشگاه آماده شده اند.

این کشف نه تنها علاقه کارشناسان را برانگیخته است، بلکه سر و صدای زیادی بپا نموده است و سناریو پردازان برای آن سناریوهایی زیادی چیده اند. همانطور که جامعه علمی با این کشف شگفت انگیز دست و پنجه نرم می نماید، فرضیه های مختلفی مطرح شده است. بعضی احتمال داده اند که این یک پوسته تخم مرغ باستانی یا بقایای یک اسفنج دریایی مرده باشد. با این حال، هویت و منشأ واقعی این شیء مرموز همچنان از ما دور است.

ماموریتی که منجر به این کشف شد به وسیله تیمی از دانشمندان وابسته به اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA) سازماندهی شد. آنها تحقیقات خود را در اعماق دریا به صورت زنده پخش کردند، که در نهایت منجر به برخورد با این پوسته تخم مرغ طلایی به ظاهر بیگانه شد که تقریباً 3 کیلومتری زیر سطح اقیانوس آرام قرار داشت. با وجود حدس ها و حدس های آگاهانه آنها، ماهیت و منشأ واقعی این شی فریبنده در هاله ای از رمز و راز به جای مانده است.

صحنه استثنایی از شکست بز کوهی نر ایرانی / عکس

جزئیات مهم درباره ری را / اولین کراس اور ایران چیست؟

منبع: economictimes.indiatimes

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2219

به "تخم مرغ طلایی سر از کف اقیانوس درآورد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخم مرغ طلایی سر از کف اقیانوس درآورد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید