بهبود کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان با اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طرح آمایش خدمات دانشجویی با هدف احصاء اطلاعات یکپارچه از کیفیت و کمیت ارائه خدمات دانشجویی و بهبود خدمات سال آینده با جدیت پیگیری می گردد.

بهبود کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان با اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی

مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران از اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی اطلاع داد.

به گفته وی، اجرایی کردن طرح آمایش خدمات دانشجویی از برنامه های پیش روی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه خدمات دانشجویی است.

رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه نمود: مقدمات شروع طرح خدمات دانشجویی در سال 98 فراهم شد و این طرح در سال 99 با جدیت اجرا می گردد.

صدیقی توضیح داد: هدف از اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی احصاء شرایط دانشگاه ها در همه استان های کشور در زمینه ارائه خدمات دانشجویی است.

احصاء اطلاعات یکپارچه از کیفیت و کمیت ارائه خدمات دانشجویی در کشور

معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه نمود: نتیجه این طرح قرار است اطلاعات یکپارچه ای از کیفیت و کمیت ارائه خدمات دانشجویی در کشور را فراهم کند.

به گفته وی، این اطلاعات مبنای برنامه ریزی های پیش روی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بهبود ارائه خدمات دانشجویی به دانشجویان در کشور قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 756

به "بهبود کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان با اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان با اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید