برگزاری کارگاه ویژه بازیگر و متن زیر نظر لوون هفتوان

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، هیات علمی بین المللی سینما و تئاتر دراما همراه با علی آبرومندی مدیر بخش بین الملل این موسسه پس از نشست حضوری با لوون هفتوان توانست به امضای قراردادی مبنی بر همکاری مشترک به کارگاه ویژه بازیگر و متن Special workshop Actor and Lyrics زیر نظر لوون هفتوان برسد که این کارگاه با تاکید بر آموزه هایی از شیوه های اجرایی مدرن و نگاهی نو به راهنمایی بازیگر، تحلیل نقش، تحلیل متن و... در یک ترم یک ماهه از اوایل مرداد ماه سال 92 برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه ویژه بازیگر و متن زیر نظر لوون هفتوان

این کارگاه ویژه در 12 جلسه 3 ساعته فقط تعداد محدودی را می پذیرد و آزمونی را در تاریخ های 11، 12 و 13 تیر ماه 92 برگزار خواهد نمود.

لوون هفتوان در سال 1370 از آموزشگاه هنرهای نمایشی روسیه فار غ التحصیل شد و در سال 1374 کمپانی لماز را در کانادا تاسیس کرد و با هدف تعالی هنر گروه تئاتری ریرا را هم در تورنتو به راه انداخت و تا به امروز نمایشنامه های زیادی به کارگردانی وی به صحنه رفته و جوایز مختلفی را از فستیوال های جهانی کسب نموده است.

لوون هفتوان در حوزه سینمای در آثاری همچون در کوچه های عشق، سر و صدای تاریک، پرویز و لرزاننده چربی حضور داشته و کارگردانی نمایش هایی آهای کی اونجاست؟ویلیام سارویان، عاشق هارولد پینتر، دارم خوای می بینم. نمی بینم ؟لوئیجی پیراندلو، مرغ دریایی آنتوان چخوف، شاید رویا لوئیجی پیراندلو و یکشنبه هارچ تارونیان را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر نیز سرگرم آماده سازی دو پروژه تئاتری به زبان های ارمنی و انگلیسی در کانادا است.

آزمون کارگاه به صورت رایگان برگزار می گردد و مهلت ثبت نام تنها تا تاریخ 9 تیرماه خواهد بود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کارگاه می توانند به آدرس خیابان جمهوری خیابان سی تیر، نرسیده به بنیاد سینمایی فارابی پلاک 67 مدرسه بین المللی سینما و تئاتر دراما مراجعه نمایند و یا به وسیله آدرس اینترنتی www.dramacollege.ir در لینک مدرسه ثبت نام اینترنتی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 824

به "برگزاری کارگاه ویژه بازیگر و متن زیر نظر لوون هفتوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه ویژه بازیگر و متن زیر نظر لوون هفتوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید