بازیگران مهاجر؛ رفتند و روسری برداشتند و برنگشتند

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران: خبر آمد که ساناز طاری بازیگر نه چندان شناخته شده قصد هجرت نموده، بعدتر خودش تکذیب کرد، اما ما به این بهانه یک پرونده مختصر راجع به بازیگرانی که با برداشتن روسری، برای همواره ایران را ترک می نمایند، جمع کردیم.

بازیگران مهاجر؛ رفتند و روسری برداشتند و برنگشتند

ساناز طاری

ساناز طاری از 6 سالگی با بازی در سریال آژانس دوستی فعالیت های هنری خود را آغاز کرد و در فیلم رها به کارگردانی شاهین باباپور و سریال چموش و خموش بازی نموده است.

وی در سریال های پدر، شمعدونی، فوق لیسانسه ها بازی نموده است. ساناز طاری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با دنیای بازیگری خداحافظی کرد و البته چند ساعت بعد بابت انتشار آن عکس ها عذرخواهی کرد و مهاجرتش را هم تکذیب کرد، بهانه این مطلب اصلا خودِ طاری بود و حالا او تصمیم دیگری گرفته است و، اما ما به این بهانه، نقبی به دیگرانی زدیم که رفتند و برنگشتند.

شبنم طلوعی

شبنم طلوعی بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس ایرانی در سال 1350 در تهران به دنیا آمد. او دانش آموخته کارگردانی سینما از مدرسه فیلمسازی باغ فردوس و مطالعات تئاتر از دانشگاه نانتر- پاریس 10 است.

شبنم طلوعی بازیگری در تئاتر را از سال 1373 آغازکرد و بازی در فیلم های خانه ای روی آب، بودن ونبودن، شراره، کارگاه شمسی و مادام، بدون توضیح را در کارنامه اش دارد.. طلوعی در سال 1383 ایران را برای همواره ترک کرد.

چکامه چمن ماه

چکامه چمن ماه متولد 1359 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی بازیگری در سینما را از سال 1377 با فیلم بودن یا نبودن به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.

چکامه چمن ماه که سابقه بازی در فیلم هایی، چون بودن یا نبودن، سهراب، بانوی کوچک، جایی دیگر، شکلات، گیرنده، گهواره ای برای مادر، خاتمه نامه و اعترافات ذهن خطرناک من و چند سریال تلویزیونی از جمله ستاره های سربی، راز شیوا، و پرواز در حباب را در کارنامه اش دارد.

زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی متولد1360، در رشته بازیگری تئاتر فارغ التحصیل شد. امیر ابراهیمی با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی کمکم کن، غریبانه و نرگس به شهرت رسید.

زهرا امیرابراهیمی سال 1385 به دلیل پخش یک فیلم خصوصی از خودش مجبور به ترک ایران شد.

مینا لاکانی

مینا لاکانی متولد 1348، بازیگر سینما است. نخستین بازی خود را در تئاتر با نقش آفرینی در نمایش هملت (قطب الدین صادقی) آغاز کرد و فعالیت او در سینما با حضور در فیلم پرواز را به خاطر بسپار صورت گرفت.

او با بازی در فیلم سینمایی ملاقات ساخته محمدرضا هنرمند برنده سیمرغ بلورین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن در سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در سال 1373 شد. لاکانی در 1390 ایران برای همواره ترک کرد.

گلشفیته فراهانی

گلشیفته فراهانی متولد 1362، بازیگری در چهارده سالگی در فیلم درخت گلابی داریوش مهرجویی آغاز کرد و پیروز شد سیمرغ بهترین بازیگر زن را در بخش بین الملل شانزدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

او در ادامه کار خود انتخاب های هوشمندانه ای داشت و توانست نقش های به یادماندنی در فیلم های میم مثل مادر، درباره الی، ماهی ها عاشق می شوند، سنتوری، بوتیک، اشک سرما و.. را اجرا کند.

مهاجرت گلشیفته در سال 1387 به هالیوود برای همبازی شدن با لئوناردو دی کاپریو برای چند سکانس کوتاه در فیلم ریدلی اسکات بود که در نهایت منجر به ترک همیشگی این بازیگر از ایران شد.

لادن طباطبایی

لادن طباطبایی در سال 1349 در تهران به دنیا آمد و با ورود به دانشکده هنر های زیبا فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او دوره سه ماهه کارگاه آزاد فیلمسازی را زیر نظر فریدون جیرانی و فرخ انصاری گذراند.

از جمله فیلم های او خواهران غریب، ازدواج به سبک ایرانی، تارا و تب توت فرنگی، من همسرش هستم، زن ها فرشته اند است. این بازیگر سینما و تلویزیون در سال 94 به آمریکا مهاجرت کرد.

روناک یونسی

روناک یونسی متولد 1359 در تهران است. وی دارای مدرک فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1385 با فیلم گرگ و میش آغاز کرد.

از جمله سریال های او آخرین بازی، سقوط آزاد، خانه بی پرنده و رستگاران است. روناک یونسی چندی پیش به کانادا مهاجرت کرد.

منبع: برترین ها
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1085

به "بازیگران مهاجر؛ رفتند و روسری برداشتند و برنگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران مهاجر؛ رفتند و روسری برداشتند و برنگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید