بازگشت رونق خرید و فروش ویلا در مازندران ، قیمت ویلا در شمال هم گران شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس اتحادیه املاک بابل در پاسخ به این پرسش که قیمت زمین در شهرهای شمالی ایران چقدر گران شده است؟ به خبرنگاران گفت: مردم ما یاد گرفتند که قیمت ها هر چه فرایند افزایشی تر به خود می گیرد تقاضا برای آن هم بیشتر می گردد. فرایند بازار مسکن این طور است که هر چه معاملات در این بازار راکد می گردد خرید و فروش هم کمتر می گردد. هر چه قیمت بالاتر می رود شرایط نقل و انتقال بهبود می یابد و خرید خانه و ویلا بیشتر می گردد، به طوری که از ابتدای سال 99 تا به امروز قیمت زمین در شهر بابل حدود 40 درصد افزایش یافته است. یعنی چنانچه قبل از سال قیمت یک ملک متری هفت میلیون تومان بود حالا قیمت این ملک به 10 میلیون تومان رسیده است.

بازگشت رونق خرید و فروش ویلا در مازندران ، قیمت ویلا در شمال هم گران شد

جهت دریافت خدمات طراحی بیرونی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

رضا صادقی اضافه کرد: اگر چه در شرایط فعلی قیمت املاک افزایش یافته اما خرید و فروش ویلا در شهرهای شمالی رونق گرفته و بیشتر شده است. قیمت ویلا براساس آیتم های مصالح ساختمانی و لوکس بودن آن ارزش گذاری می گردد. در حال حاضر قیمت زمین در بابل از متری یک میلیون و 500 تومان شروع می گردد. البته قیمت زمین بستگی به مناطق آن دارد.

او با اشاره به هجوم سرمایه گذاری تهرانی ها در شهرهای شمالی اظهار کرد: از ابتدای سال تا به امروز تقاضا برای خرید املاک و ویلای شمال از سوی تهرانی ها افزایش یافته است. در حال حاضر ارزان ترین ویلا یعنی یک زمین 150 متری دوبلکس از 500 میلیون تومان شروع می گردد و حتی به چهار میلیارد تومان هم می رسد. چنانچه زمین در شهرک ها باشد قیمت ویلا نیز به مراتب گران تر است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 859

به "بازگشت رونق خرید و فروش ویلا در مازندران ، قیمت ویلا در شمال هم گران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت رونق خرید و فروش ویلا در مازندران ، قیمت ویلا در شمال هم گران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید