حوالی میدان امام حسین و واحدهای کم متراژ و ارزان قیمت

به گزارش پسرک کامپیوتری، میدان امام حسین از سمت غرب به خیابان انقلاب، از سمت شرق به خیابان دماوند و از سمت جنوب به خیابان هفده شهریور متصل است. خیابان انقلاب و خیابان دماوند از طریق زیرگذر ماشین رو به هم متصل هستند. به طورکلی امام حسین یکی از مناطق بسیار شلوغ و پرجمعیت شهر تهران است و به واسطه دسترسی آسان به مناطق مهم تهران ، یکی از پرطرفدارترین مناطق زندگی، برای اقشار متوسط جامعه است. امام حسین و محدوده های جانبی آن در محدوده مثلثی شکل میان خیابان مدنی، بزرگراه امام علی و خیابان دماوند تعریف شده است که قیمت خرید و فروش و رهن و اجاره مناسب تری نسبت به مناطق دیگر تهران به ویژه شمال، غرب، شرق و مرکز دارد.

حوالی میدان امام حسین و واحدهای کم متراژ و ارزان قیمت

17شهریور مکانی برای زندگی و خرید

این پیاده رو یک راسته تجاری است و از میدان امام حسین شروع و تا میدان شهدا ادامه دارد. این خیابان به عنوان یکی از شاهراه های تهران معروف شده است و در آن فروشگاه های پوشاک مردانه و تره بار دیده می شود. این خیابان جزو شلوغ ترین خیابان های این کلان شهر محسوب می شود و تردد خودرو از میدان امام حسین تا تقاطع خیابان صفا به علت داشتن راستا پیاده روی ممنوع است. بر اساس اسناد شهرداری منطقه 7 این تصمیم در سال 91 عملی شد و بر همین اساس با بستن میدان و نصب سازه های آهنین بلند در میدان امام حسین، 17شهریور پیاده رو شد. درحال حاضر 17 شهریور محدوده پیاده راه محسوب می شود و تردد خودرو در آن امکان پذیر نیست.

قیمت خریدوفروش مسکن در 17 شهریور

درحال حاضر هر مترمربع از واحدهای مسکونی در خیابان 17 شهریور از 4میلیون تا 4میلیون و 700هزار تومان است. همچنین قیمت یک واحد آپارتمانی 61متری واقع در کوچه ایران در حدود 290 میلیون تومان است. قیمت کل یک واحد 35 متری در خیابان 17شهریور نیز در حدود 185 میلیون تومان است. اگر تمایل به خرید واحد آپارتمانی حدود 45متری را دارید هم باید بگوییم که قیمت یک واحدآپارتمان 47 متری 16 ساله در خیابان 17 شهریور 235 میلیون تومان است. بیشتر واحدهای 17 شهریور کوچک متراژ بوده و متوسط متراژ واحدهای مسکونی این منطقه از 50 تا 100 متر است.

رهن و اجاره در 17 شهریور

درحال حاضر اجاره ماهانه یک واحد مسکونی در این منطقه از 300 تا چند میلیون تومان و نرخ رهن آن از 10 تا 80 میلیون تومان است. اگر برای رهن و اجاره ملک در این منطقه مشتاق هستید، باید بدانید که نرخ رهن کامل یک واحد 65متری واقع در قیام، هفده شهریور شمالی 65 میلیون تومان است.

همچنین اجاره ماهانه یک واحد 142 متری در این محدوده یک میلیون تومان است و برای رهن نیز باید 90 میلیون تومان پرداخت کنید. اجاره ماهانه یک واحد 87 متری واقع در میدان امام حسین، خیابان 17 شهریور شمالی نیز در حدود 2 میلیون تومان و نرخ رهن آن 80 میلیون تومان است. اگر به دنبال رهن و اجاره ارزان در محدوده 17 شهریور هستید، سری به محله قیام بزنید. این منطقه مملو از واحدهای اجاره ای ارزان قیمت است.

مازندران خیابانی پر از مغازه های رنگارنگ

این منطقه بورس مبلمان تهران بوده و یکی دیگر از خیابان های شلوغ امام حسین است. این خیابان پر از مغازه های مختلف است و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن ها پیدا می شود و همواره از ترافیک نسبی برخوردار است. خیابان مازندران نسبت به 17 شهریور در رتبه پایین تری ازلحاظ شلوغی و رتبه بالاتری ازلحاظ قیمت خریدوفروش واحد مسکونی و اجاره بها برخوردار است.

قیمت خریدوفروش مسکن در مازندران

اگر به دنبال خرید ملک در محدوده خیابان مازندران هستید باید اعصاب ترافیک، رفت وآمد و تردد خودروها را داشته باشید؛ چراکه این خیابان بورس لوازم خاص و نیافتنی تهران است؛ بنابراین تردد خودرو و آلودگی در محدوده این خیابان اجتناب ناپذیر است. درحال حاضر قیمت کل یک واحد 131 متری واقع در میدان امام حسین، خیابان مازندران، 688 میلیون تومان و همچنین قیمت کل یک واحد 90 متری در خیابان مازندران، کوچه انتظاری، بالای 318 میلیون تومان است. قیمت یک واحد 58 متری در این محدوده جغرافیایی نیز 350 میلیون تومان است.

قیمت رهن و اجاره مسکن در خیابان مازندران

اگر به دنبال رهن و اجاره در خیابان مازندران هستید، باید از 300 هزار تا 3 میلیون تومان اجاره و حدود 10 تا 100 میلیون تومان برای رهن بپردازید. درحال حاضر اجاره ماهانه یک واحد 80 متری در محدوده خیابان مازندران در حدود 40 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن یک میلیون و 200 هزار تومان است. همچنین هزینه رهن یک واحد 93 متری، واقع در میدان امام حسین، خیابان مازندران در حدود 50 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن یک میلیون تومان است.

دماوند طولانی ترین خیابان تهران

دماوند یکی از طولانی ترین و پهن ترین خیابان های تهران است. این محدود از پارک جنگلی سرخه حصار شروع می شود و با گذر از تقاطع و میدان های متعدد در خاتمه به میدان امام حسین می رسد. خیابان انقلاب و خیابان دماوند از طریق زیرگذر ماشین رو میدان به هم متصل هستند و مغازه های میدان امام حسین تا ابتدای خیابان دماوند هم امتداد پیدا می کنند.

قیمت خریدوفروش مسکن در خیابان دماوند

اگر به دنبال خرید مسکن در محدوده خیابان دماوند هستید، باید بودجه ای در حدود 150 میلیون تا 500 میلیون تومان در اختیار داشته باشید. درحال حاضر قیمت کل یک واحد 42 متری، واقع در ابتدای خیابان دماوند، کوی اسماعیلی در حدود 265 میلیون تومان است. همچنین قیمت کل یک واحد 42 متری واقع در دماوند، خیابان ایرانمهر در حدود 140 میلیون تومان است. اگر به دنبال واحد بزرگ متراژ هستید هم محدوده اتوبان امام علی و خیابان دماوند، مملو از واحدهای بزرگ متراژ است. درحال حاضر قیمت کل یک واحد 130 متری، واقع در خیابان دماوند، جنب اتوبان امام علی در حدود 470 میلیون تومان است.

قیمت رهن و اجاره مسکن در خیابان دماوند

قیمت رهن و اجاره در محدوده خیابان دماوند، مانند محدوده 17 شهریور و خیابان مازندران است. اگر خواهان اجاره در این محدوده هستید، باید 300 هزار تا دو میلیون تومان اجاره و 10 تا 100 میلیون تومان هم بابت رهن بپردازید. درحال حاضر اجاره ماهانه یک واحد 83 متری، واقع در خیابان دماوند در حدود یک میلیون و 400 هزار تومان و ودیعه آن 50 میلیون تومان است. همچنین هزینه اجاره یک سوئیت آپارتمان در خیابان دماوند با مساحت 30 متر در حدود 2 میلیون تومان و هزینه رهن آن 5 میلیون تومان است. هزینه رهن یک واحد تازه بازسازی شده 68 متری هم در این محدوده حدود 20 میلیون و اجاره ماهانه آن یک میلیون 600 هزار تومان است.

امام حسین بهشت واحدهای ارزان و کوچک متراژ

خیابان مدنی در حدفاصل میدان امام حسین و میدان رسالت امتداد پیدا می کند و بخش ابتدایی آن تا بزرگراه امام علی در محله امام حسین واقع شده است. میدان امام حسین به طور کلی محدوده معینی نداشته و شامل تمام مناطق اشاره شده است.

قیمت خریدوفروش مسکن در امام حسین

به طورکلی محدوده امام حسین، نسبت به مناطق اشاره شده، بالاتر بوده و املاک آن گران تر به فروش می رسند. درحال حاضر قیمت کل یک واحد 57 متری در محدوده میدان امام حسین بالای 400 میلیون تومان و قیمت واحد کل یک واحد 55 متری در حدود 360 میلیون تومان است. همچنین قیمت یک واحد 40 متری در میدان امام حسین 180 میلیون تومان است. به طورکلی محدود میدان امام حسین، مملو از واحدهای کوچک متراژ ارزان قیمت است. اگر خواهان خرید املاک با متراژ کمتر از 50 متر و قیمتی حدود 200 میلیون تومان هستید، نگاهی به محدوده میدان امام حسین داشته باشید.

قیمت رهن و اجاره مسکن در میدان امام حسین

درحال حاضر قیمت اجاره در این محدوده از 500 هزار تا چند میلیون تومان و نرخ رهن از 15 تا 100 میلیون تومان است که البته در متراژهای وسیع تر، نرخ رهن به بالای 150 میلیون تومان می رسد. درحال حاضر هزینه اجاره ماهانه یک واحد 55 متری در میدان امام حسین 500 هزار تومان و هزینه رهن آن 35 میلیون تومان است. همچنین هزینه رهن کامل یک واحد 60 متری در حدود 55 میلیون تومان و اجاره ماهانه یک واحد 45 متری، 800 هزار تومان و هزینه رهن آن 15 میلیون تومان است.

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، خیابان انقلاب و خیابان دماوند از طریق زیرگذر ماشین رو به هم متصل هستند. میدان امام حسین و خیابان هفده شهریور هم طی سالیان اخیر به پیاده رو تبدیل شده است و دسترسی آن توسط وسایط نقلیه ممنوع است. در مورد هزینه اجاره ملک در این منطقه هم باید بگوییم که اگر به دنبال خرید مسکن در محدوده امام حسین هستید باید بودجه ای بین 150 تا 500 میلیون تومان داشته باشید.

به طورکلی محدوده میدان امام حسین، بهشت واحدهای ارزان قیمت و کوچک متراژ است؛ بنابراین اگر بودجه کافی برای خرید مسکن در مناطق مختلف تهران ندارید، حتماً سری به این محدوده بزنید. هزینه رهن و اجاره این منطقه نیز مانند نرخ خریدوفروش آن نسبت به مناطق دیگر ارزان تر است. درحال حاضر قیمت اجاره ماهانه ملک در این محدوده از 300 هزار تا چند میلیون تومان و هزینه رهن آن بین 10 تا 100 میلیون تومان است. این شما هستید که باید معین کنید چقدر بودجه دارید و در کدام یک از محله های این منطقه می خواهید یا بهتر بگوییم می توانید خانه یا آپارتمان اجاره کنید.

به این مقاله از خبرنگارن چه امتیازی می دهید؟

منبع: هومینگ
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 971

به "حوالی میدان امام حسین و واحدهای کم متراژ و ارزان قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوالی میدان امام حسین و واحدهای کم متراژ و ارزان قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید