بازسازی منزل: بازسازی Dead Space برای اولین بار نمایش داده شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، در ماه ژوئیه شرکت الکترونیک آرتس بالاخره تأیید کرد که بازسازی بازی Dead Space یا به فارسی فضای مرده در حال توسعه است. این نسخه که دوباره به صورت کامل از پایه ساخته شده است، به وسیله استودیو موتیو شرکت EA توسعه داده می گردد و دارای گرافیک بهبود یافته و امروزی خواهد بود.

بازسازی منزل: بازسازی Dead Space برای اولین بار نمایش داده شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به تازگی استودیوی سازنده بازسازی بازی Dead Space اطلاعات بیشتری را از این بازی در میان گذاشته است و تکه های کوچکی را هم از آن نشان داده است که بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد.

یکی از مکانیک های کلیدی و حیاتی نسخه اصلی بازی Dead Space مکانیک قطع عضو بود که بازی هم هیچ ابایی از به تصویر کشیدن آن نداشت. حتی در یکی از صحنه های معروف بازی روی دیواری نوشته شده بود اندام آن ها را قطع کنید. به نظر می رسد که در این نسخه تکیه و تأکید روی چنین مکانیک هایی حتی بیش از پیش شده و با یک سیستم تازه تخریب بدن که به بازیکنان اجازه می دهد تا دشمنان را به روش های فوق العاده دقیقی نابود نمایند.

رومان کامپوس اوریولا، کارگردان بازی، درباره این موضوع می گوید: مکانیک و فناوری تخریب بدن که ما در حال توسعه آن هستیم، به ما این امکان را می دهد که واقعا گوشت استخوان های دشمن را از بین ببریم و به شما حس خوبی نه تنها از جنس خشونت … بلکه بعلاوه از اندازه آسیبی که می توانید به حریف برسانید، بدهیم. در این زمان است که با خود می گویید: آیا سلاح من در واقع در برابر این نوع دشمن مفید است؟ آن دشمن به مرگ نزدیک است؟ این چیزی است که برای من واقعا جالب است.

بخش های کوتاهی که از بازی نشان داده شده، کاملا فضای Dead Space را تداعی می نماید و برایمان شناخته شده است. این در حالی است که 13 سال از عرضه بازی اصلی سپری شده و اکنون جلوه های بصری بازی هم با افزایش قابل توجهی روبه رو بوده اند و در جهت مثبتی تغییر نموده اند.

استودیو موتیو بعلاوه جزئیاتی را درباره شخصیت اصلی مجموعه بازی فضای مرده یعنی آیزاک کلارک (Isaac Clarke) بیان کند. آن ها اشاره نموده اند که دو قانون برای دیالوگ های او وجود دارد. او در وهله اول فقط زمانی صحبت می نماید که با او صحبت گردد، اما گاهی اوقات هم در شرایطی صحبت می نماید که اگر در آن موقع چیزی نگوید عجیب به نظر می رسد. بعلاوه آن ها برای صداپیشگی آیزاک کلارک به سراغ گانر رایت (Gunner Wright) رفته اند که در قسمت های دوم و سوم این مجموعه صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشته است.

بازسازی Dead Space همچنان در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار گرفته است و سازندگان روی این ویژگی ها کار می نمایند. فیلیپ دوشارم (Philippe Ducharme)، تهیه نماینده ارشد بازی، می گوید: ما می خواستیم این کار را انجام دهیم و این ویژگی ها را نشانتان دهیم زیرا دوست داشتیم با شما در ارتباط باشیم و در راستا توسعه بازی به صورت راحت تر و آزادتری با شما سخن بگوییم. من باید این را آشکار کنم که چیزی که نمایش داده شد، معرفی و نمایش رسمی گیم پلی بازی نبوده است.

این ها نشان می دهد که سازندگان تمام کوشش خود را انجام می دهند تا بتوانند فضای نسخه اصلی این بازی را در این نسخه بازسازی به تصویر بکشند.

منبع: PC Gamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1715

به "بازسازی منزل: بازسازی Dead Space برای اولین بار نمایش داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی Dead Space برای اولین بار نمایش داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید