هر آنچه از فصل چهارم سریال Doom Patrol باید بدانید

به گزارش پسرک کامپیوتری، بدون شک، فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی در دوره طلایی خودشان به سر می برند و ژانر ابرقهرمانی امروزه به عنوان یکی دوست داشتنی ترین ژانرها شناخته می گردد. در این دوران، سریال ها و فیلم های متنوعی ساخته شده اند که توانسته اند توجه مخاطبان بسیار زیادی را به خودشان جلب نمایند. یکی از همین سریال های ابرقهرمانی نیز سریال دووم پاترول (Doom Patrol) است که با دیگر آثار ابرقهرمانی به شدت تفاوت دارد.

هر آنچه از فصل چهارم سریال Doom Patrol باید بدانید

سریال دووم پاترول ابتدا در پلتفرم DC Universe پخش شد ولی فصل های بعدی آن از سرویس آنلاین اچ بی او مکس عرضه شده بود و توانست علاوه بر بدست آوردن تحسین منتقدان، توجه مخاطبان را از نیز جلب کند. همچون بسیاری از آثار ابرقهرمانی، سریال دووم پاترول نیز بر اساس کمیک هایی به همین نام نوشته گرنت موریسون (Grant Morrison) ساخته شده است.

این سریال علاوه بر اینکه داستان های عجیب و کاراکترهای جالب کمیک ها را درون خودش جای داده است، توانسته موارد عجیب و غریب و جدیدی نیز برای مخاطبان خلق کند که به بهتر شدن داستان یاری شایانی نموده اند. در ادامه به معرفی فصل چهارم سریال دووم پاترول می پردازیم. همراه با ما باشید.

داستان فصل چهارم سریال Doom Patrol

سریال دووم پاترول بر موضوع گروهی از قهرمان ها است که به همین نام دووم پاترول شناخته می شوند. همگی آن ها به وسیله رویدادهای غیرمنتظره و اندوهگین به قدرت های فرابشری خودشان دست پیدا نموده اند و اغلب اوقات نیز به وسیله جامعه طرد شده اند. در فصل های ابتدایی سریال دووم پاترول بیننده ها شاهد بودند که هر کدام از اعضای این گروه چطور به قدرت های منحصربه فرد خودشان دست پیدا کردند و چگونه آسیب های گذشته آن ها را به این نقطه رسانده است.

به نظر می رسد که فصل چهارم نیز همان روند قبلی سریال را ادامه بدهد و بیشتر به کاراکترهای خود و بعلاوه آسیب های روانی آن ها بپردازد. خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فصل چهارم سریال دووم پاترول بدین توضیح است:

در فصل چهارم سریال دووم پاترول این گروه به طور غیر منتظره ای به آینده سفر می نمایند و متوجه شگفتی ای ناگهانی می شوند. آن ها با مرگ قریب الوقوع خود روبه رو شده اند و حالا باید یکبار برای همواره تصمیم بگیرند خوشبختی خودشان مهم تر است یا سرنوشت جهان؟

بازیگران فصل چهارم سریال Doom Patrol

همچون فصل های قبلی، بسیاری از بازیگران در فصل چهارم سریال دووم پاترول نیز حضور دارند. همچون قبلا، برندن فریزر (Brendan Fraser) بار دیگر صداپیشگی شخصیت ربات من را برعهده دارد. آپریل باولی (April Bowlby) در نقش ریتا فار یا الستی وومن، مت بامر (Matt Bomer) و متیو زاک (Mattew Zuk) در نقش لری ترینر یا نگتیو من، دایان گوررو (Diane Guerrero) در نقش کی چالیس یا جین دیوانه و جووین وید (Joivan Wade) در نقش سایبورگ از جمله بازیگران فصل چهارم سریال محسوب می شوند.

میشل گومز (Michelle Gomez) که برای اولین بار در فصل سوم سریال در نقش لورا دی مایل یا مادام روگ حضور داشته بود، در فصل چهارم نیز حضور خواهد داشت. این فرا انسان مرموز که در زمان سفر نموده، قادر است تا ظاهر انسان ها، حیوانات و اشیاء را تقلید کند.

الیجا رشاد رید (Elijah Rashad Reed) یکی دیگر از بازیگران تازه وارد فصل چهارم سریال دووم پاترول به شمار می رود که نقش شخصیتی به نام دریک را بازی خواهد نمود که یک معلم رباتیک باهوش و مدنی است. سندهیل رامامورتی (Sendhil Ramamurthy) در نقش شخصیت شرور آقای 104 و مدلین زیما (Madeline Zima) در نقش کیسی برینک یا اسپیس کیس از جمله دیگر بازیگران فصل چهارم سریال محسوب می شوند.

فصل چهارم سریال دووم پاترول چند قسمت دارد؟

بر خلاف فصل سوم، فصل چهارم سریال دووم پاترول شامل 12 قسمت خواهد بود که هر کدام از قسمت ها نیز بین 44 تا 58 دقیقه زمان خواهند داشت. عنوان همه قسمت های فصل چهارم نیز اعلام شده که بعضی از آن ها اشاره هایی به کتاب های کمیک دارند و کسانی که کتاب های کمیک را خوانده اند، مطمئنا متوجه ارتباط آن ها خواهند شد. عنوان قسمت ها به توضیح زیر است.

قسمت 1: گشت امید (Hope Patrol)

قسمت 2: گشت نوستالژی (Nostalgia Patrol)

قسمت 3: گشت معروفیت (Fame Patrol)

قسمت 4: گشت جوانی (Youth Patrol)

قسمت 5: گشت کیسی (Casey Patrol)

قسمت 6: گشت ضربت (Butt Patrol)

قسمت 7: گشت پورتال (Portal Patrol)

قسمت 8: گشت اورکویت (Orqwith Patrol)

قسمت 9: گشت مقبره (Tomb Patrol)

قسمت 10: گشت ایمورتیماس (Immortimas Patrol)

قسمت 11: گشت اجرا شده (Done Patrol)

قسمت 12: دووم پاترول یا گشت سرنوشت (Doom Patrol)

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Doom Patrol

سریال دووم پاترول در ماه اکتبر سال گذشته میلادی برای فصل چهارم تمدید شد و حالا نیز اعلام شده که پخش بخش اول فصل چهارم آن قرار است از تاریخ 8 دسامبر سال 2022 میلادی (پنجشنبه 17 آذر 1401) آغاز گردد. دو قسمت ابتدایی به همراه یکدیگر روی سرویس آنلاین اچ بی او مکس عرضه خواهند شد و چهار قسمت بعدی نیز به صورت هفتگی تا اوایل سال 2023 میلادی پخش می شوند.

پس از پخش 6 قسمت ابتدایی فصل چهارم، وقفه ای صورت خواهد گرفت و پس از مدتی، قسمت های بخش دوم فصل چهارم که 6 قسمت خواهد بود، از سرویس آنلاین اچ بی او پخش می شوند. فعلا تاریخی برای پخش بخش دوم فصل چهارم اعلام نشده است.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 7 آذر 1401 بروزرسانی: 7 آذر 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2101

به "هر آنچه از فصل چهارم سریال Doom Patrol باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از فصل چهارم سریال Doom Patrol باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید