الذوادی: جام جهانی 2022 به شکست کلیشه های مردم درباره قطر یاری می نماید

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس کمیته عالی پروژه ها و میراث جام جهانی 2022 قطر اهمیت میزبانی از این رقابت ها را تشریح کرد.

الذوادی: جام جهانی 2022 به شکست کلیشه های مردم درباره قطر یاری می نماید

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، حسن الذوادی گفت: قطر به پیشرفت چشمگیرش در 10 سال اخیر افتخار می نماید. میزبانی از جام دنیای 2022 هم یاری می نماید تا کلیشه های مردم کشورهای مختلف درباره قطر شکسته گردد.

رئیس کمیته عالی پروژه ها و میراث جام دنیای 2022 قطر ادامه داد: جام دنیای تورنمنت بسیار مهمی برای قطر، منطقه و دنیا است. این رقابت ها باعث می گردد تا برای نخستین بار میلیاردها نفر از مردم دنیا با خاورمیانه و دنیا عرب آشنا شوند. ما بسیار خوشحالیم که از مردم دنیا در سال 2022 میزبانی خواهیم کرد. ایجاد امکانات زیرساختی در قطر به خوبی پیش می فرایند. همه کارها چند ماه پیش از شروع جام دنیای پایان خواهند یافت. تمامی پروژه ها اکنون نقش مهمی در زندگی مردم قطر به ویژه از منظر قانون کار، آموزش و مالی دارند.

حسن الذوادی در پایان گفت: دو سال تا شروع جام دنیای پیش رو داریم و امیدوارم مردم سراسر دنیا برای تماشای رقابت ها به قطر سفر نمایند. رئیس فیفا مدتی قبل به قطر آمد و ابراز اطمینان کرد که جام دنیای 2022 با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. ما همچنین امیدواریم و انتظار می رود یک میلیون نفر برای تماشای بازی ها به قطر بیایند. در حال برنامه ریزی سرگرمی های بسیاری برای طرفداران فوتبال در قطر هستیم و می خواهیم که اوقات خوشی در کشورمان داشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1203

به "الذوادی: جام جهانی 2022 به شکست کلیشه های مردم درباره قطر یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الذوادی: جام جهانی 2022 به شکست کلیشه های مردم درباره قطر یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید