لغو حق پخش لیگ قهرمانان آسیا برای ایران، نبی: به AFC نامه زدیم

به گزارش پسرک کامپیوتری، دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید پخش نشدن بازی های لیگ قهرمانان آسیا از صداوسیما به لحاظ مادی و معنوی به ضرر نمایندگان ایران است.

لغو حق پخش لیگ قهرمانان آسیا برای ایران، نبی: به AFC نامه زدیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو قرارداد AFC و صداوسیما و عدم پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از شبکه های تلویزیونی و رادیویی ایران گفت: صداوسیما قراردادی با بخش تجاری کنفدارسیون فوتبال آسیا داشته که دیروز نامه ای به دست ما رسید مبنی بر اینکه این قرارداد به علت تحریم های خارجی فسخ شده است. مسلم است ما همواره انتظار داریم مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پخش گردد و باید قرارداد از نظر حقوقی آنالیز گردد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه نمود: انتظار داریم هرچه سریع تر این موضوع توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا حل گردد. چهار نماینده ایران با هزینه هایی که متحمل شده اند به قطر سفر نموده اند تا در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نمایند. هر کدام از این تیم ها اسپانسرهایی دارند و مبالغی از آنها دریافت شده و آنها احتیاج دارند که مسابقات تیم های ایرانی به صورت زنده از تلویزیون پخش گردد زیرا این مسئله هم به لحاظ معنوی و هم به لحاظ مادی برای نمایندگان ایران مهم است.

وی درباره اینکه AFC پاسخ نامه فدارسیون را داده یا خیر، اظهار کرد: دیروز به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه فرستادیم و منتظر پاسخ هستیم. البته روزهای شنبه و یکشنبه در شرق آسیا روزهای تعطیل هستند اما با توجه به دورکاری، باید پاسخ ما را بدهند.

نبی با بیان اینکه بخش تجاری AFC به لحاظ حقوقی خطا نموده، گفت: با مسئول محترم صداوسیما نیز امروز صحبت نموده ام. آنها قراردادی با AFC دارند و این قرارداد باید جاری گردد اما به لحاظ حقوقی طرف آسیایی کم آورده است و باید این رویه اصلاح گردد و ما امیدواریم که مسابقات نمایندگان ایران در آسیا از صداوسیما و رسانه ملی به صورت زنده پخش گردد.

نبی درباره مسائل مربوط به اسکان تیم های ایرانی در قطر اظهار کرد: ما در چند ماه گذشته جلسات مختلفی را با چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان برگزار کردیم و کارها را به اتفاق یکدیگر در کشور خودمان و فدراسیون و باشگاه پیش بردیم. با وجود مسائلی که داشتیم کارهای خوبی انجام شد. ما هم پیشنهاد کردیم 2 نماینده از فدارسیون به قطر بروند و موضوعات مختلف را در آنجا راهنمایی و پیگیری نمایند اما AFC به ازای هر نماینده آی دی کارت یک بازیکن را کم می نماید که به این ترتیب درست نبود که از تعداد بازیکنان کم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1145

به "لغو حق پخش لیگ قهرمانان آسیا برای ایران، نبی: به AFC نامه زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو حق پخش لیگ قهرمانان آسیا برای ایران، نبی: به AFC نامه زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید