شکوری: ایمان داریم بازیکنان پرسپولیس جهت صعود به فینال لیگ قهرمانان را می دانند

به گزارش پسرک کامپیوتری، تهران (پانا) - معاون باشگاه پرسپولیس بر برنامه های ویژه این باشگاه برای صعود مقتدر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد.

شکوری: ایمان داریم بازیکنان پرسپولیس جهت صعود به فینال لیگ قهرمانان را می دانند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در آستانه آغاز لیگ قهرمانان 2021، مدیریت باشگاه در صدد ایجاد بهترین شرایط ممکن برای سرخپوشان است تا اعضای تیم با بالاترین سطح تمرکز و آرامش راهی کشور هند شوند.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به همین دلیل گفت: بهترین هتل ممکن در هند برای اعضای تیم رزرو شده که فاصله زمانی اندکی نسبت به فرودگاه، کمپ تمرینی و ورزشگاه محل بازی ها دارد. به دلیل توریستی بودن شهر گوا، این کار برای باشگاه هزینه های بسیار بالایی در پی داشت که به زودی، جزئیات هزینه ها را اعلام خواهیم کرد. هتلی که برای تیم در نظر گرفته شده نیز، همان هتلی است که طبق ادعای مسئولان هندی، اعضای تیم الریان قطر مستقر می شوند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: همچنین اردو با یک پرواز چارتر از تهران به شهر گوا آغاز می شود. پروازمان با همکاری هواپیمایی وارش، همراه است و کاروان پرسپولیس با هواپیمای ایرباس 737 به سفر می رود. برای آرامش بیشتر بازیکنان، تصمیم گرفتیم تا تشریفات پروازی و ترانسفر متفاوت و کاملی را داشته باشیم. برای رعایت پروتکل ها نیز برنامه هایی خواهیم داشت.

شکوری گفت: جعفر سمیعی و هیات مدیره از روزی که وارد باشگاه پرسپولیس شده اند، این موضوع را ثابت کرده اند که به دنبال بالا بردن سطح کیفی سفرهای تیم و افزایش میزان رضایت کادرفنی و بازیکنان هستند. حفظ آرامش و تمرکز بازیکنان، اولویت اصلی همه ما در کادر مدیریتی باشگاه به شمار می رود و روندی که تا امروز طی شده مشخص می کند در این زمینه، از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم. برای سفر به هند نیز، شرایطی ایجاد شده تا برای هواداران، کادرفنی و بازیکنان هیچ دغدغه ای در میان نباشد.

معاون باشگاه پرسپولیس در نهایت شرح داد: تیم پرستاره و قدرتمند ما برای کسب بیشترین پیروزی ها و نوید صعود به دور بعدی، به هند سفر می کند و امیدواریم با درایت کادرفنی و عملکرد بازیکنان تیم بتوانیم بار دیگر تا فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. ایمان داریم بازیکنان ما، جهت صعود به فینال را می دانند و همین موضوع باعث دلگرمی مان است. انشالله شرایط میزبانی هند و برگزاری بازی ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به گونه ای باشد که لبخند رضایت را به همه پرسپولیسی ها هدیه دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1508

به "شکوری: ایمان داریم بازیکنان پرسپولیس جهت صعود به فینال لیگ قهرمانان را می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: ایمان داریم بازیکنان پرسپولیس جهت صعود به فینال لیگ قهرمانان را می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید