اجرای 39 طرح در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی ثلاث باباجانی

به گزارش پسرک کامپیوتری، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : در سال 98-99 از مجموع 53 طرح درحوزه صنعت، معدن، کشاورزی و ...، تعداد 39طرح به اجرا در آمد .

اجرای 39 طرح در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی ثلاث باباجانی

به گزارش خبرنگار از ، شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : در سال 98-99 از مجموع 53 طرح درحوزه صنعت، معدن، کشاورزی و ...، تعداد 39طرح به اجرا در آمد و 14طرح از جمله کارخانه فرش، سیلوی گندم، مجتمع چندمنظوره فراوریی وگردشگری میرآباد و... احتیاج به تامین اعتبار دارد .

او گفت : از تعداد 1961نفر تعهد اشتغال در سال 99 تعداد1668نفر محقق شده است ودرواقع 87درصد پروژه ها اشتغال زایی تحقق پیدا نموده که 13درصد به جای مانده مربوط به بنیادبرکت، آب منطقه ای و مخابرات است که در سامانه رصدثبت نگردیده ودرواقع با ثبت این تعداد در سامانه مربوطه باید گفت به اهداف مورد نظر رسیده ایم .

شکری اضافه کرد: با اجرایی شدن طرح های کارخانه فرش، سیلوی گندم، مجتمع چندمنظوره فراوریی گردشگری، کارگاه فراوریی مبلمان وصنایع چوبی سردخانه زمینه اشتغال 330نفر را فراهم خواهد نمود .

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی اضافه کرد: تفاهمنامه ای با استانداری با 29بند درراستای توسعه زیرساخت، سرمایه گذاری واشتغال در سال جهش فراوری منعقد شده که وظایفی برای دستگاه های متولی تعریف و باید تا انتها دولت دوازدهم این اهداف وبرنامه ها اجرایی شود .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1696

به "اجرای 39 طرح در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی ثلاث باباجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 39 طرح در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی ثلاث باباجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید