اتحاد صنعت و دانشگاه وابستگی آنها را به منابع دولتی از بین می برد

به گزارش پسرک کامپیوتری، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: دانشگاه ها باید ارتباط خوبی با صنعت برقرار نمایند تا بتوانند منابع مورد نیازشان را در پروژه های صنعتی تامین نمایند.

اتحاد صنعت و دانشگاه وابستگی آنها را به منابع دولتی از بین می برد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ادامه تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی ارشد هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران عمده ترین مسائل صنعت و دانشگاه را نبود توانایی بالای دانشجویان دانست و گفت: فارغ التحصیلان دانشگاهی ما توانایی بالایی از لحاظ عملی ندارند تا بتوانند حل مشکل داشته باشند.

اتحاد صنایع و دانشگاه ها در رفع مسائل جامعه

وی درباره توصیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم، گفت: دانشگاه ها باید ارتباط خوبی با صنعت برقرار نمایند تا بتوانند منابع مورد نیازشان در پروژه های صنعتی را تامین نمایند؛ لذا صنایع هم باید به دانشگاه ها اعتماد نموده تا همیشه بتوانند مسائل را رفع نمایند همچنین تا زمانی که صنعت و دانشگاه به این سمت سوق پیدا ننمایند مسائلی که هم اینک در جامعه وجود دارد رفع نخواهد شد.

این نماینده مجلس یادآور شد: در صورتی که صنعت و دانشگاه ارتباط مهمی با هم داشته باشند وابستگی شان به منابع دولت از بین می رود و می توانند پیروز تر عمل نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 662

به "اتحاد صنعت و دانشگاه وابستگی آنها را به منابع دولتی از بین می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحاد صنعت و دانشگاه وابستگی آنها را به منابع دولتی از بین می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید