آیا سامسونگ ساخت گوشی تاشوی مقرون به صرفه تر را لغو نموده است؟

به گزارش پسرک کامپیوتری، همان طور که احتمالا می دانید، سامسونگ به زودی از گوشی های تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 رونمایی می نماید. اما در این میان طی ماه های گذشته گزارش های مختلفی درباره کوشش سامسونگ برای ساخت گوشی تاشوی ارزان منتشر شده بود.

آیا سامسونگ ساخت گوشی تاشوی مقرون به صرفه تر را لغو نموده است؟

به تازگی سایت کره ای Korea Herald اعلام نموده که سامسونگ در کنار دو گوشی تاشوی پرچم دار خود، از مدل لایت گلکسی زد فلیپ 3 هم رونمایی می نماید. اما از طرف دیگر، یکی از افشاگران مشهور حوزه فناوری اعلام نموده که به علت کمبود جهانی تراشه، سامسونگ ساخت این گوشی تاشوی ارزان را لغو نموده است.

این افشاگر بعلاوه مدعی شده که قیمت گلکسی زد فلیپ 3 هم تراز با قیمت در نظر گرفته شده برای مدل لایت خواهد بود. در این میان می توانیم به گزارش های مختلف مبنی بر قیمت پایین تر این گوشی نسبت به نسل قبلی اشاره کنیم. با توجه به گزارش هایی که طی ماه های گذشته منتشر شده، به نظر می رسد سامسونگ واقعا مشغول ساخت دو مدل گلکسی زد فلیپ 3 بوده اما معلوم نیست که در حال حاضر مدل لایت این گوشی چه وضعیتی دارد.

بعلاوه در سال 2020 هم شایعه هایی مبنی بر احتمال عرضه مدل ارزان تر گلکسی فولد منتشر شد که از آن تحت اسم گلکسی زد فولد لایت و زد فولد فن ادیشن یاد می کردند. اگرچه گوشی تاشوی ارزان احتمالا با استقبال زیادی روبرو می گردد، اما به نظر می رسد سامسونگ در سال 2021 چنین گوشی تاشویی را عرضه نخواهد کرد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1678

به "آیا سامسونگ ساخت گوشی تاشوی مقرون به صرفه تر را لغو نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سامسونگ ساخت گوشی تاشوی مقرون به صرفه تر را لغو نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید