گلکسی A24 در وب سایت رسمی سامسونگ دیده شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، گلکسی A24، مورد انتظارترین گوشی مالی سامسونگ به تازگی در وب سایت این شرکت دیده شده تا بدین ترتیب از همواره به عرضه رسمی نزدیک تر باشد.

گلکسی A24 در وب سایت رسمی سامسونگ دیده شد

مدت هاست که خبرهای زیادی در رابطه با گلکسی A24 می شنویم. این گوشی قرار است تازهترین مالی سامسونگ از سری گلکسی AX4 باشد که تا به امروز اطلاعات زیادی هم راجع به آن منتشر شده. به عبارتی می توان گفت هیچ ابهامی پیرامون این محصول وجود ندارد و فقط باید منتظر عرضه رسمی آن به بازار باشیم که تا قبل از امروز خبری قطعی در این باره وجود نداشت.

اما خوشبختانه امروز شاهد حضور گلکسی A24 در وب سایت رسمی شعبه هندوستان سامسونگ بودیم تا بدین ترتیب مطمئن شویم این گوشی قرار است در روزهای آینده راهی بازار گردد هرچند در وب سایت یادشده تاریخ دقیقی برای این منظور درج نشده است.

گلکسی A24 با شماره مدل SM-A245F/DS شناخته خواهد شد و طبق اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده، قرا راست با پردازنده مدیاتک هلیو G99 یا اسنپدراگون 680 راهی بازار گردد. این یعنی در هر صورت گلکسی A24 با این شماره مدل یک گوشی 4G خواهد بود. البته گفته می گردد امکان دارد سامسونگ در بازارهای مختلف برای این گوشی از پردازنده های مختلفی هم استفاده کند که در هر صورت توان پردازشی آن ها تقریبا برابر است.

این گوشی قرار است نمایشگری 6.4 اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح +FHD و رفرش ریت 90 هرتز داشته باشد که در بالاترین قسمت مرکزی آن یک حفره به صورت قطره ای جهت قرارگیری دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم تعبیه شده است. صحبت از دوربین که شد باید بگوییم روی پنل پشتی این گوشی سه دوربین را بدون ماژول شاهد هستیم که طراحی شبیه به پرچم داران سری گلکسی S23 دارد. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است که در کنار آن یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو هم حضور دارند.

به عنوان منبع تغذیه، برای گلکسی A24 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که می توان آن را با شارژر سریع 25 واتی هم شارژ کرد. متأسفانه از این بابت که شارژر یادشده درون جعبه گلکسی A24 قرار خواهد داشت یا خیر اطلاعی نداریم اما در جعبه گلکسی A34 و A54 که خبری از شارژر نبود. بعلاوه باید به این نکته اشاره کنیم که گلکسی A24 با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 به عنوان سیستم عامل و رابط پیش فرض راهی بازار خواهد شد و احتمالا حداقل 2 سال به سیستم عامل تازه آپدیت خواهد شد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,959,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - ویتنام

9,187,500

تومان

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2159

به "گلکسی A24 در وب سایت رسمی سامسونگ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A24 در وب سایت رسمی سامسونگ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید