شروع ثبت نام مسکن ملی در 8 استان از امروز

به گزارش پسرک کامپیوتری، ثبت نام گروه سوم اقدام ملی مسکن از امروز در 8استان کشور به دو روش سایت و سامانه پیامکی شروع خواهد شد. متقاضیان مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از ساعت 10 صبح پنج شنبه 22 اسفندماه، می توانند با یکی از روش های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی 300073640 نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

شروع ثبت نام مسکن ملی در 8 استان از امروز

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این 8 استان شامل استان های خراسان رضوی، فارس، خوزستان، اصفهان، البرز، مرکزی، سیستان و بلوچستان و بوشهر هستند و از ساعت 10 صبح امروز تا ساعت 24 روز آدینه 23 اسفند فرصت دارند، با همان دو روش مورد اشاره اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین از روز شنبه نیز قرار است، ثبت نام گروه چهارم که شامل استان های تهران، سمنان، قم و آذربایجان شرقی است، انجام گردد.

پیشتر معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره شرایط متقاضیان مسکن ملی گفته بود: یکی این که از سال 84 به بعد سند مسکنی به نامشان نبوده باشد و خانه نداشته باشند، از تسهیلات دولتی مسکن استفاده ننموده باشند و در شهر ثبت نامی ساکن باشند و بتوانند به لحاظ اقتصادی پروژه را تا آخر همراهی نمایند. قائدی در ادامه با اشاره به رایزنی ها با دستگاه ها و بخش خصوصی برای کاهش هزینه ساخت واحد ها بیان نموده بود: تسهیلات پیش بینی شده برای این واحد ها بین 70 تا 100 میلیون است و اقساط آن هم حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان می گردد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 681

به "شروع ثبت نام مسکن ملی در 8 استان از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام مسکن ملی در 8 استان از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید