آرایش متفاوت خانم بازیگر مرکز ، سمیرا حسن پور کیست !

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش شایانیوز : سمیرا حسن پور بازیگر سریال مرکز که چهره بسیار خوش آرایشی دارد با انتشار سلفی از خود و خط چشمی رنگی نظر کاربران را به خودش جلب کرد.

آرایش متفاوت خانم بازیگر مرکز ، سمیرا حسن پور کیست !

سمیرا حسن پور بازیگر شناخته شده ای است سمیرا حسن پور در فصل اول سریال مرکز نقش معشوقه ارسطو را داشت سمیرا حسن پور اولین بار در سال 88 با سریال چاردیواری وارد قاب تلویزیون شد و در دومین تجربه خود با نقش گلرخ سریال مرکز 1 در سال 1390 چهره اش به معروفیت رسید سمیرا حسن پور فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد سمیرا حسن پور نخستین فیلم بلندش ساکنین سرزمین سکوت در سال 82 بود و انبوه از جوایز بین المللی نیز دارد.

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور آذرماه سال1363 در تهران به جهان آمد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد.

در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

ازدواج و همسر خانم بازیگر

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است.

آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.

منبع: رکنا
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1942

به "آرایش متفاوت خانم بازیگر مرکز ، سمیرا حسن پور کیست !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرایش متفاوت خانم بازیگر مرکز ، سمیرا حسن پور کیست !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید