تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت

به گزارش پسرک کامپیوتری، آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت به علت استقبال مخاطبان از بخش های مختلف آن، تا خاتمه آبان ماه امسال تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا انتها آبان ماه امسال تمدید شد وعلاقمندان به شرکت در این رویداد تا 30 آبان ماه 1397 مهلت دارند تا آثار خود را در بخش های ایده بازار، رسانه های دیداری و شنیداری، ادبیات، رسانه های دیجیتال، هنرهای تجسمی، کاریکاتور و دانش آموزی به دبیرخانه ارسال نمایند.

ایران ساخت که دور نخست آن در سال 95 با شعار فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی و با هدف جریان سازی در حمایت از فراوری ساخت داخل و دانش بنیان برگزار گردید، یک جشنواره ملی، فرهنگی و هنری به شمار می آید که از سوی ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می گردد.

جریان سازی و فراوری محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات و فراوریات دانش بنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت و همچنین یاری به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی اهدافی است که در این دوره دنبال می گردد. ایران ساخت کوشش می نماید تا تحول لازم برای تحقق اقتصاد دانش بنیان را در فرهنگ عمومی ایجاد کند. این رویداد با یاری ابزارهای فرهنگی، هنری و هنرمندان در مسیر تحقق فرهنگ سازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان و یاری به بازارسازی محصولات داخلی گام بر می دارد.

ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی، بخش های مختلف این دوره هستند که با شعار فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی در دی ماه امسال برپا می گردد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علاقمندان برای دریافت فراخوان جشنواره می توانند به www.iransakht.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 7

به "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید