90 خانه مسافر در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی 90 خانه مسافر در این استان اطلاع داد.

90 خانه مسافر در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، الماس قبادی صبح امروز در نشست ساماندهی خانه های مسافر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساماندهی 90 خانه مسافر در سال های اخیر گفت: ساماندهی اماکن استیجاری در سه سال اخیر به عنوان محوری ترین اقدام در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی هدف از ساماندهی و شناسایی خانه مسافر ها و اقامتگاه های بوم گردی در شهر ها و بعضی از روستاهای هدف گردشگری استان را ایجاد امنیت و رفاه گردشگران برای اسکان در واحدهای اقامتی و ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران عنوان و توضیح داد: کارتن به دست ها و اماکن استجاری غیرمجاز آسیب جدی به گردشگری وارد می کند و باید برای ساماندهی آن ها کوشش گردد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیا اینکه برای ادامه شناسایی منازل استیجاری با قابلیت اسکان مسافر و ساماندهی و صدور مجوز، طرح ساماندهی خانه مسافر ها و اقامتگاه های بوم گردی اجرا می گردد، اضافه نمود: در مرحله نخست این طرح مواردی مانند ایمنی، استانداردسازی، نرخ گذاری، نظارت بر کیفیت و نحوه ارائه خدمات دنبال می گردد.

قبادی با اشاره به اینکه در سال جدید به دنبال جذب تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان هتسیم تا بتوانیم بعضی از کمبود ات زیرساخت های گردشگری را جبران کنیم، اعلام کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همراهی هرچه بیشتر مسئولان ارشد استانی و کشوری شاهد توسعه گردشگری در استان باشیم.

وی ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد با وجود جاذبه های طبیعی نظیر آبشار ها، طبیعت دست نخورده، گیاهان دارویی منطقه دنا، و آثار تاریخی و باستانی و مذهبی مناطق بکری برای گردشگران داخلی وخارجی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به کوشش برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان اشاره داشت و توضیح داد: چاپ کتاب هایی از معرفی جاذبه های استان، برگزاری تور عکاسی با حضور عکاسان ملی واستانی، دعوت از تورگردانان کشور به یاسوج، برگزاری جشنواره ها، مستندسازی از جاذبه های طبیعی و تاریخی استان مهم ترین اقدمات در زمینه معرفی استان بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 627

به "90 خانه مسافر در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 خانه مسافر در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید