3 راه چاره که امنیت مرورگر شما را تضمین می نماید

به گزارش پسرک کامپیوتری، بسیاری از کاربران فضای مجازی عادت دارند از مرورگرهای مختلفی استفاده نمایند. مرورگرهایی که اغلب از امور اداری تا فعالیت های تفریحی و گشت زدن های مجازی را پوشش می دهند. با این وجود امنیت مرورگرها موضوعی است که نادیده گرفته می گردد.

3 راه چاره که امنیت مرورگر شما را تضمین می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، امنیت مرورگرهای کامپیوتر را می توان با چند روش آنالیز کرد:

پلاگین ها را کنترل کنید

پلاگین های مختلف در صورت فعالیت مستمر شما در فضای مجازی به سراغ سیستم شما می آیند. این موضوعی طبیعی است. اما حضور مکرر پلاگین ها در سیستم شما، خطر بروز مسائلی جدی در سیستم را نیز افزایش می دهند. بسیاری از پلاگینها دارای حفره های امنیتی هستند و هکرها نیز با سوء استفاده از این حفره های امنیتی به سیستم شما نفوذذ می نمایند، بنابراین اگر پیام نصب پلاگین های مختلف را دریافت کردید از قبول نصب این پلاگین ها اجتناب کنید. هر چند وقت یکبار نیز پلاگین های اضافی را پاک کنید.

مرورگر خود را به روز رسانی کنید

به روزرسانی مرورگرها از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که با هر به روزرسانی، بعضی از مسائل رایج در مرورگرها از بین می رود. متاسفانه بعضی از کاربران به اشتباه، به روزرسانی مرورگر خود را غیرفعال می نمایند و در نتیجه نمی توانند به روزرسانی های جدید را دریافت نمایند. این اشتباه باعث می گردد همواره از نسخه های قدیمی بهره ببرید و در نتیجه آسیب پذیر باشید.

به ویندوزهای 64 بیتی پناه ببرید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ویندوزهای 64 بیتی مقاومت بیشتری در برابر هکرها دارد بنابراین گزینه مناسب و ایمن در برابر حمبه هکرها استفاده از ویندوزهای 64 بیتی است. شما می توانید از این گزینه برای مبارزه با ناامنی ها بهره ببرید. اگر نمی دانید ویندوزتان چند بیتی است کافیست اینجا کلیک کنید تا روش تشخیص را بیاموزید .

منبع: انتخاب
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 501

به "3 راه چاره که امنیت مرورگر شما را تضمین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 راه چاره که امنیت مرورگر شما را تضمین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید