23مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر دنیا (قسمت آخر)

به گزارش پسرک کامپیوتری، معمولا هنگام تصمیم گیری برای مسافرت بعضی از مکان های شناخته شده مثل پاریس یا ونیز جزو اولین گزینه هایی هستند که به ذهن می رسند. در کنار این نام های مشهور، محل هایی نیز وجود دارند که کمتر شناخته شده اند ولی دیدن آن ها بسیار لذت بخش است و مقاصد خوبی برای مسافرت محسوب می شوند. در این مطلب به معرفی قسمت پایانی 23 مقصد فوق العاده برای گردشگری در سراسر دنیا می پردازیم.

23مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر دنیا (قسمت آخر)

برای کسانی که اهل سفر هستند، مکان های زیادی وجود دارد که مسافرت به آن ها بی تردید خاطره انگیز خواهد بود. مکان های بسیاری در دنیا وجود دارد که حتی نام آنها را نشنیده ایم اما زیبایی شگفت انگیزی دارند.

16. اسکاندیناوی (Scandinavia)

اسکاندیناوی منطقه ای دورافتاده و سردسیر است ولی بعضی از کشورهای آن مثل دانمارک، نروژ و سوئد بدون تردید مناسب ترین مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده در دنیا هستند. این کشورها بسیار امن و تمیز و شهروندانشان بینهایت مهمان نواز هستند. گشت وگذار با پای پیاده در پایتخت این کشورها یعنی کپنهاگ، اسلو و استکهلم، به دلیل جذابیت، زیبایی، جنبه های سرگرم کننده و تاریخ غنی بسیار وسوسه کننده است.

17. ایسلند (Iceland)

همه جنبه های جزیره ایسلند از جمله شهر زیبای ریکیاویک، زیبا و منحصربه فرد و مناسب برای گردشگری هستند. در هر نقطه از ایسلند می توان یکی از جاذبه های زیبا و مبهوت کننده طبیعت را مشاهده کرد مثل آتشفشان، آبشار یا چشم انداز نفس گیر کوهستان.

18. ازورس (Azores)، پرتغال

ازورس یک مجموعه متشکل از 9 جزیره در میانه اقیانوس اطلس است که در آن می توان تلفیقی بی نظیر از سبک زندگی بومی ها، آب وهوای منحصربه فرد با جذابیت، انواع زبان ها و معماری اروپایی را مشاهده کرد. پوشش گیاهی، مناظر و طبیعت ازورس را فقط می توان با واژه نفس گیر توصیف کرد.

19. سورینام (Suriname)

یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در تمام دنیا جنگل های استوای بکر و دست نخورده سورینام است. این کشور ترکیبی منحصربه فرد از فرهنگ های متنوع است. بازدید از این کشور کوچک در آمریکای جنوبی با غذاهای عالی بدون شک باعث رضایت خاطر می شود.

20. هایدلبرگ (Heidelberg)، آلمان

شهر هایدلبرگ تجسم مفهوم زیبایی مطلق است. قلعه زیبای آن محلی مناسب برای کنکاش و گردشگری به شمار می رود. کانال بزرگی در تمام طول شهر دیده می شود که با تپه های چشم نوازی احاطه شده است. بعد از بازدید هایدلبرگ بی گمان عاشق آن خواهید شد.

21. کورتینا دامپزو (Cortina dAmpezzo)، ایتالیا

این روستای کوچک ولی مبهوت کننده در ناحیه ونتو واقع در دامنه جنوبی آلپ ایتالیا واقع شده است. مناظر این دهکده در تمام فصول سال چشم نواز و در پاییز خیره کننده هستند. کورتینا دامپزو در زمستان محل مناسبی برای دوستداران ورزش اسکی است و البته کیفیت غذای ایتالیایی نیازی به تعریف ندارد.

22. سئول (Seoul)، کره جنوبی

سئول شهری پرانرژی است که هیاهو و شور زندگی در همه جای آن به چشم می خورد. خیابان های میونگ دانگ (Myeongdong) و گاروسوگیل (Garosugil ) بهشت عاشقان خرید هستند و منطقه هونگدئی (Hongdae ) هنردوستان را به سمت خود جذب می کند. اگر می خواهید از تکنولوژی و زندگی مدرن فاصله بگیرید، سری به معابد، قلعه های کهن و سایر اماکن تاریخی بزنید.

23. مونترال (Montreal)، کانادا

باوجوداینکه مونترال یک شهر در آمریکای شمالی است ولی حال و هوایی اروپایی دارد و خیابان های سنگ فرش، قهوه خانه، معرکه گیرهای خیابانی و ساختمان های قدیمی و زیبا آن را به مکان مناسبی برای گردشگری تبدیل کرده است. این شهر افراد خلاق زیادی زندگی می کنند که به عنوان مدرک می توان به سازه های هنری مستقل و نقاشی های دیواری بی شمار در آن اشاره کرد. زبان رسمی در این شهر فرانسوی است و به همین دلیل مکان مناسبی برای تمرین این زبان به شمار می آید. منبع : buzzfeedمنبع: کجارو
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 350

به "23مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر دنیا (قسمت آخر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23مقصد فوق العاده گردشگری در سراسر دنیا (قسمت آخر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید