گوشی شیائومی بلک شارک 4 در تاریخ 3 فروردین رونمایی می شود

به گزارش پسرک کامپیوتری، روز گذشته شرکت بلک شارک رسما گفت گوشی شیائومی بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو در تاریخ 23 مارس سال جاری (3 فروردین 1400) رونمایی می شوند.

گوشی شیائومی بلک شارک 4 در تاریخ 3 فروردین رونمایی می شود

این طور که به نظر می رسد بالاخره بعد از شایعه ها و خبرهای فراوان، قرار است به زودی شاهد رونمایی یکی از جذاب ترین سری گوشی های گیمینگ بازار یعنی بلک شارک 4 باشیم. با در نظر دریافت مشخصات فنی و قابلیت هایی که تا به این لحظه می دانیم قرار است در این گوشی (و مدل پرو) استفاده شود، باید مثل همیشه انتظار محصولات قدرتمند، زیبا و جذابی را داشته باشیم و خوشبختانه تا رونمایی رسمی این گوشی ها هم تنها یک هفته زمان باقی مانده؛ در نتیجه نیازی نیست زمان زیادی را منتظر بمانیم.

مدیرعامل بلک شارک روز گذشته پستی را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشت که در آن شاهد نمونه تصویر ثبت شده توسط دوربین اصلی گوشی بلک شارک 4 پرو بودیم. گفته می شود این گوشی قرار است از سیستم دوربین سه گانه مبتنی بر هوش مصنوعی بهره ببرد و به همین دلیل، شرکت قصد داشته عملکرد خوب آن را در قالب یک تصویر به نمایش بگذارد. البته یک گوشی گیمینگ بیشتر به خاطر توانایی و قابلیت های مخصوص گیمینگ جلب توجه می کند اما گویا بلک شارک خواسته از لحاظ دوربین هم نماینده خود را مجهز، راهی بازار کند.

در آن پست اشاره ای به تاریخ رونمایی از گوشی های بلک شارک 4 نشد اما شرکت به تازگی بیان نمود در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) این اتفاق رخ خواهد داد و دو گوشی بلک شارک 4 و 4 پرو با شماره مدل های PRS-A0 و KSR-A0 رونمایی می شوند. در رابطه با مشخصات فنی بلک شارک 4 اگرچه خبرهای متعددی منتشر نشده اما به لطف اطلاعات وب سایت TENNA می دانیم قرار است در آن از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژر 120 واتی با امکان شارژ گوشی از 0 تا 100 به مدت 15 دقیقه و پردازنده های اسنپدراگون 870 مورد استفاده قرار بگیرد. (پردازنده مدل پرو اسنپدراگون 888 خواهد بود).

همچنین وب سایت TENNA تصاویری را هم از مدل استاندارد این سری به نمایش گذاشته که یک گوشی نسبتا بزرگ با ناچ روی نمایشگر و ماژول افقی دوربین را نشان می دهد. علاوه بر این ها حسگر اثرانگشت این گوشی هم با کلید پاور روی فریم کناری گوشی ادغام شده. بر خلاف مدل های قبل، پنل پشتی بلک شارک 4 طراحی به نسبت ساده تری دارد. از این زاویه به نظر می رسد به یک پرچم دار کاملا معمولی نگاه می کنیم، حال چه قابلیت های دیگری برای آن در نظر گرفته شده که باعث می شود شاهد یک گوشی گیمینگ قدرتمند باشیم موضوعی است که برای دانستن آن حدود یک هفته باید منتظر بمانیم.

بلک شارک 4 پرو هم از نمایشگری 6.67 اینچی بهره می برد و گویا در ضعیف ترین نسخه خود به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز می شود. امتیاز بنچمارک AnTuTu این محصول هم نشان می دهد بر خلاف مدل استاندارد، شیائومی برای این گوشی پردازنده اسنپدراگون 888 را در نظر گرفته که در حال حاضر بهترین و قدرتمندترین پردازنده برای گوشی های اندرویدی است. استفاده از اسنپدراگون 870 برای مدل استاندارد اما اگرچه از لحاظ توان سخت افزاری تفاوت چشمگیری را به نسبت پرچم داران مجهز به اسنپدراگون 865 پلاس سال گذشته به ارمغان نمی آورد اما قطعا در کاهش قیمت تأثیر به سزایی خواهد داشت؛ در نتیجه این تصمیم بلک شارک را به فال نیک می گیریم.

از آنجایی که این گوشی ها یک هفته دیگر رونمایی می شوند، می توان انتظار داشت بلک شارک باز هم جزئیات بیشتری از آن ها را به صورت رسمی اعلام کند چرا که بدین شکل می تواند کاربران را برای رویداد معارفه کاملا مشتاق و هیجان زده نگه دارد.

  • شیائومی تیزری از یک پرچم دار قدرتمند و یک گوشی گیمینگ منتشر کرد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1483

به "گوشی شیائومی بلک شارک 4 در تاریخ 3 فروردین رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی شیائومی بلک شارک 4 در تاریخ 3 فروردین رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید