تصاویر تبلیغاتی وان پلاس نورد 2 CE لایت 5G از طراحی آشنای آن خبر می دهند

به گزارش پسرک کامپیوتری، وان پلاس خود را برای رویداد آینده و معرفی محصولات تازه شرکتش آماده می نماید. همانطور که می دانید این شرکت بزرگ فناوری میخواهد طی مراسمی در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت ماه) از محصولات تازه خود نظیر گوشی هوشمند وان پلاس 10R، هدفون بی سیم وان پلاس نورد بادز و بعلاوه وان پلاس نورد CE 2 لایت 5G رونمایی کند. وان پلاس نورد CE 2 لایت 5G نسبت به نورد CE 2 که سال گذشته معرفی گردید، مشخصات ضعیف تری خواهد داشت. به همین دلیل و قبل برگزاری این رویداد، وان پلاس تیرز تبلیغاتی بعضی از محصولات تازه خود را در فضای مجازی منتشر کرد که اطلاعاتی در خصوص مشخصات و طراحی آن ها به ما می دهد. در ادامه قصد داریم تا تصاویر میان رده تازه این شرکت یعنی نورد CE 2 لایت 5G را مورد آنالیز قرار دهیم.

تصاویر تبلیغاتی وان پلاس نورد 2 CE لایت 5G از طراحی آشنای آن خبر می دهند

شرکت چینی وان پلاس بعد از اینکه تصمیم گرفت میان رده های سری نورد را فراوری و روانه بازار کند، تعداد گوشی های این شرکت در هر سال افزایش پیدا کرد. پیش تر فقط 3 یا نهایتاً 4 گوشی از این شرکت را در بازار شاهد بودیم اما بعدها این تعداد به 5 و بیشتر هم رسید. حال به نظر می رسد شرکت چینی اکنون که تقریبا یک فصل کامل از سال 2022 را سپری کردیم، تا فصل پاییز از 6 گوشی نو رونمایی کند که یکی از آن ها نورد CE 2 لایت 5G خواهد بود و تصاویر تبلیغاتی آن به وسیله این شرکت در فضای مجازی دست به دست می گردد.

تیزرهای تبلیغاتی نورد CE 2 لایت 5G، طراحی قاب پشتی این گوشی هوشمند نو وان پلاس را نشان می دهند که بر اساس آن، این طراحی شباهت بسیاری با طراحی گوشی های ریلمی 9 پرو پلاس 5G و اوپو K10 دارد و بدین ترتیب وان پلاس از طراحی نوی برای این گوشی هوشمند خود بهره نبرده است. در حالی که قاب پشتی نورد CE 2 لایت 5G به میزان ریلمی 9 پرو پلاس 5G براق نیست، اما ماژول دوربین این گوشی بسیار به گوشی های پرچم دار ریلمی شباهت دارد.

ماژول دوربین مستطیلی شکل نورد CE 2 لایت، دو سنسور دایره ای بزرگ دارد که سنسور سوم در وسط این دو سنسور اما در سمت مخالف آن ها قرار گرفته است. بعلاوه یک فلش LED نیز در زیر سنسور سوم دیده می گردد. روی ماژول دوربین این گوشی و قسمتی که خالی از سنسورهای دوربین است، ما شاهد ساختاری خطی هستیم که این ساختار در ماژول دوربین گوشی اوپو K10 نیز به چشم می خورد. تصاویر منتشر شده از این گوشی نو وان پلاس تأیید می نمایند که نورد CE 2 لایت مجهز به اسکنر اثرانگشت روی دکمه پاور، یک جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت شارژ USB-C خواهد بود.

لوگوی وان پلاس نیز در وسط قاب پشتی این گوشی هوشمند حک شده است. وب سایت Amazon India خاطرنشان کرد که این گوشی هوشمند در سمت چپ پنل جلویی از حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می برد. به تازگی نیز بعضی مشخصات فنی این گوشی هوشمند وان پلاس لو رفته که بر اساس آن ، این گوشی هوشمند احتمالاً با یک نمایشگر 6.58 اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت 90 هرتزی در اختیار کاربران قرار می گیرد. قلب تپنده آن یعنی پردازنده اسنپدراگون 695 می تواند تا 8 گیگابایت حافظه رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی را با خود همراه کند.

باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده، از دو هسته بزرگ از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2/2 گیگاهرتز و 6 هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1/7 گیگاهرتز بهره می برد. فناوری ساخت آن هم مبتنی بر لیتوگرافی 6 نانومتری است. وان پلاس اخیراً تأیید نموده که قرار است از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی بهره ببرد که با شارژر 33 وات انرژی مجدد خود را بدست می آورد.

در رابطه با دوربین گفته می گردد که دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی 1/1.8 اینچی به دست کاربران می رسد و گگرددگی دیافراگم لنز آن هم F/1.7 است. اگرچه طبق رندرهای منتشر شده در پنل پشتی آن 3 دوربین تعبیه شده، ولی ظاهرا دو دوربین دیگر از نوع ماکرو و تشخیص عمق با دقت 2 مگاپیکسلی نیز در این گوشی قرار دارند. بعلاوه گفته می گردد که یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی سونی IMX471 در روی نمایشگر این گوشی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1994

به "تصاویر تبلیغاتی وان پلاس نورد 2 CE لایت 5G از طراحی آشنای آن خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تبلیغاتی وان پلاس نورد 2 CE لایت 5G از طراحی آشنای آن خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید