کمترین آمار ابتلا به کرونا در میان دانشجویان فنی و حرفه ای ، گزارشی مبنی بر ابتلای جدید نداشتیم

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: تا به امروز گزارشی مبنی بر ابتلای دانشجویان این دانشگاه به کرونا نداشتیم.

کمترین آمار ابتلا به کرونا در میان دانشجویان فنی و حرفه ای ، گزارشی مبنی بر ابتلای جدید نداشتیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

رضا مهدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط ابتلای دانشجویان این دانشگاه به کرونا گفت: با توجه به گستردگی دانشگاه فنی حرفه ای که در صد و ده یا دوازده شهر است و بعضی ها خیلی کوچک هستند در حد صد تا دانشجو و بعضی عظیم هستند در حد 5000 دانشجو آن چیزی که انتها هفته گذشته آمار داشتیم، خوشبختانه، چون هیچ حضوری وجود ندارد و هیچ گزارشی هم مبنی بر اینکه دانشجویان ما به کرونا مبتلا شده باشند یا آسیب دیده و یا فوتی باشد، وجود نداشته است.

وی اضافه نمود: البته به این دلیل است که دانشجویان فنی وحرفه ای اصلا حضور ندارند و سیستم آموزش مجازی است و کمتر در دانشگاه حضور پیدا می نمایند. اما این به این معنا نیست که دانشجویان اصلا مبتلا نشده اند، شاید بعضی جا ها بوده که ما خبر نداریم، چون گستردگی دانشگاه زیاد است و اطلاع از شرایط دانشجو به سختی به دست می آید شاید موردی وجود داشته باشد؛ اما در مجموع گزارشی در این خصوص نداشتیم.

مهدی افزود: متوسط سن دانشجویان فنی و حرفه ای بین 22 تا 23 است و هنرستان یا دبیرستان تمام گردد سریع وارد دانشگاه شده و دو سال هم بیشتر دانشگاه نیستند، چون بالای 70 درصد کاردانی هستند شاید یکی از دلایلش هم همان جوان بودن و سن و سال پایین است که ویروس نتوانسته روی آن ها اثر بگذارد و خدا را شکر که من چنین گزارشی تا امروز نداشتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1184

به "کمترین آمار ابتلا به کرونا در میان دانشجویان فنی و حرفه ای ، گزارشی مبنی بر ابتلای جدید نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمترین آمار ابتلا به کرونا در میان دانشجویان فنی و حرفه ای ، گزارشی مبنی بر ابتلای جدید نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید