اپلیکیشنی برای کنترل عدم ابتلای دانشجویان به کووید- 19

به گزارش پسرک کامپیوتری، یکی از مراکز آموزشی آمریکا از دانشجویان خود خواسته تا اپلیکیشنی را نصب نمایند که به شناسایی دانشجویان مبتلا به کروناویروس می پردازد.

اپلیکیشنی برای کنترل عدم ابتلای دانشجویان به کووید- 19

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از تک کرانچ، به خاطر شیوع کروناویروس، نوعی تقسیم بندی در زمینه باز کردن مدارس و دانشگاه ها به وجود آمده است.

کالج آلبیون (Albion College) که یک مرکز کوچک هنرهای آزاد در میشیگان است، ماه ژوئن اعلام نمود که به حدود 1500 دانشجوی خود اجازه خواهد داد تا برای سال تحصیلی جدید، به این مرکز آموزشی بازگردند. در این مدت، سخنرانی ها محدود خواهد بود و نیمسال تحصیلی زودتر خاتمه خواهد یافت.

تشخیص کرونا ویروس با استفاده از صدای سرفه

این مرکز آموزشی قصد داشت به محض ورود کارمندان و دانشجویان به دانشگاه و طی سال تحصیلی، از آنها آزمایش بگیرد اما گویا برنامه ها تغییر نموده اند. کمتر از دو هفته پیش از ورود دانشجویان به محوطه آلبیون، این مرکز آموزشی از دانشجویان خود خواست تا یک اپلیکیشن ردیابی موسوم به Aura را دانلود و نصب نمایند تا بدین ترتیب از شیوع احتمالی کروناویروس در این مرکز پیشگیری گردد.

این اپلیکیشن طوری طراحی شده که می تواند موقعیت هر دانشجو را در زمان واقعی ردیابی کند. علاوه بر این، Aura به مسئولان این مرکز آموزشی امکان می دهد تا دانشجویانی را که آزمایش کووید- 19 آنها مثبت است، بشناسند. اگر بقیه دانشجویان بخواهند به دانشجویان مبتلا نزدیک شوند، اپلیکیشن به آنها هشدار می دهد.

استفاده از اپلیکیشن Aura، به بروز نگرانی هایی در خصوص حریم شخصی دانشجویان نیز منجر شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1105

به "اپلیکیشنی برای کنترل عدم ابتلای دانشجویان به کووید- 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشنی برای کنترل عدم ابتلای دانشجویان به کووید- 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید