پیولی: احمقانه گل می خوریم و تصمیمات اشتباه می گیریم

به گزارش پسرک کامپیوتری، سرمربی تیم فوتبال میلان از شاگردانش به خاطر از دست دادن دو امتیاز در بازی خارج از خانه مقابل اودینزه به شدت عصبانی است.

پیولی: احمقانه گل می خوریم و تصمیمات اشتباه می گیریم

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان پس از به تساوی یک - یک شب گذشته (شنبه) مردانش در خانه اودینزه از خجالت آنها عایدی. میلان در حالی 2 امتیاز از دست داد که تا سه دقیقه به انتها بازی بازنده بود و با گل زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم از شکست گریخت.

توقف میلان در این بازی به معنا تعارف زدن صدر جدول از سوی روسونری به رقیب همشهری اینتر است که امشب میزبان کالیاری خواهد بود.

پیولی در واکنش به این نتیجه گفت: ما گل های احمقانه می خوریم چون مفت توپ را لو می دهیم و تصمیمات اشتباه می گیریم. برای اجرای شیوه بازی همیشگی مان مشکل داشتیم و حرکات مان فاقد سرعت و دقت کافی برای رخنه به خط دفاع سازمان یافته رقبا بود. در این شرایط اگر گل بخورید که کارتان مقابل تیمی که به این خوبی ضد حمله می زند، سخت تر هم می گردد. ما به مقدار کافی موقعیت گلزنی خلق نکردیم اما تعداد دفعاتی که به یک سوم دفاعی حریف رسیدیم زیاد بود و باید خیلی زودتر از این ها گل تساوی را می زدیم.

طبق آمار سایت اُپتا؛ از ابتدای ماه نوامبر سال 2021 تا الان در هیچ یک از 5 لیگ بزرگ فوتبال اروپا، تیمی به مقدار میلان مرتکب اشتباهات منجر به باز شده دروزاه اش نشده است. میلانی ها در این بازه 4 بار مرتکب چنین اشتباهاتی شده اند.

این آمار حتی شامل بازی های لیگ قهرمانان هم نمی گردد جایی که اشتباهاتی این چنینی منجر به شکست 2 بر یک اخیر روسونری در خانه برابر لیورپول و حذف آن شد.

پیولی در این خصوص گفت: بازیکنان من کاملاً مطلع هستند که چه زمانی برترین بازی های خود را ارائه و از نهایت توانایی های خود استفاده نمی نمایند. علت اینکه ما خیلی توپ را لو می دهیم، این است که ما تصمیمات اشتباه می گیریم و در این بازی هم بیش از مقدار در مرکز میدان حضور داشتیم تا اینکه توپ را به جناحین ببریم. نمی دانم آیا مشکل از اعتماد به نفس است یا نه اما قطعاً این مشکل به کم دقتی ربط دارد و ما بعد از این باید بیشتر مراقب حرکات پا به توپ مان باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1879

به "پیولی: احمقانه گل می خوریم و تصمیمات اشتباه می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: احمقانه گل می خوریم و تصمیمات اشتباه می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید