پرداخت الکرتونیک سداد حامی نمایشگاه تهران هوشمند

به گزارش پسرک کامپیوتری، سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با حمایت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد.

پرداخت الکرتونیک سداد حامی نمایشگاه تهران هوشمند

به گزارش خبرنگاران، شرکت پرداخت الکترونیک سداد که بر اساس اعلام نشریه معتبر نیلسون ریپورت از میان 150 شرکت پذیرنده برتر دنیا رتبه 48 را دارد همواره در حمایت از همایش های تخصصی در حوزه مالی، پرداخت، استارت آپ ها و کسب وکارهای خلاق پیشگام بوده است، اینبار نیز با حمایت مادی و معنوی از سومین همایش تهران هوشمند که 18 و 19 آذرماه 1398 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد به فراهم کردن بستری مناسب برای نوآوری در این زمینه برآمد.

این رویداد که با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، مدیران ارشد شهرداری ها، اعضای شوراهای اسلامی شهرها، چند تن از وزرا و مدیران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا همراه است، موضوع مهم و استراتژیک شهر هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است.

پنل تخصصی نوآوری در شهر، بازیگران، پلتفرم ها و اکوسیستم نیز با حضور و سخنرانی معاون فناوری اطلاعات پرداخت الکترونیک سداد در دومین روز برپایی این همایش برگزار شد.

طاها عباچی، معاون فناوری اطلاعات پرداخت الکترونیک سداد در این پنل با تشریح ظرفیت های این شرکت در حوزه تخصصی پرداخت، اظهار کرد: مجموعه پرداخت الکترونیک سداد برای همکاری با شهرداری تهران در جهت تسهیل و کارآمدسازی پرداخت های مرتبط با شهرداری آمادگی کامل دارد.

وی اضافه کرد: ما از توانمندی لازم برای آماده سازی و راه اندازی یک پلتفرم کارآمد و مدرن برخوردار هستیم که چنین پلتفرمی هم برای جذب منابع سرمایه گذاران بزرگ در پروژه های شهری و تسهیل فرایند جمع آوری سرمایه در پروژه های آنها مثمرثمر خواهد بود و هم به کسب وکارهای کوچک و شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها کمک می کند تا با یک پشتوانه فنی و مالی و زیرساختی وارد پروژه های شهرداری شوند.

معاون فناوری اطلاعات پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به رشد اکوسیستم استارتاپی در کشور، توسعه فضای نوآورانه و اکوسیستم استارتاپی در حوزه شهری را در باز کردن گره های مدیریت شهری مفید دانست و شرح داد: استارتاپ ها برای پیروزیت در تمام حوزه هایی که به آن ورود می کنند به خصوص حوزه شهری باید مسئولیت پذیر باشند و برای حل مسائل و گره هایی که در شهر وجود دارد، با جدیت وارد عرصه شوند. ضمناً شرط حضور پیروز استارتاپ ها در حوزه شهری و به طور کلی تمام حوزه ها و فعالیت ها این است که برای خود، بیزینس مدل درآمدزا داشته باشند و درآمد خود را از حل کردن مسائل و مسائلی که در این حوزه وجود دارد کسب کنند نه اینکه صرفا با تسهیل ارتباط کسب وکارها با مصرف کنندگان نهایی خواستار سهمی از درآمد کسب وکارهای دیگر که در حال حاضر در حال فعالیت هستند و بیزنس مدل خود را دارند، باشند.

وی همچنین در این پنل تخصصی به معرفی یکی از محصولات شرکت پرداخت الکترونیک سداد تحت عنوان اپلیکیشن ایوا پرداخت و گفت: این اپلیکیشن دارای خدمات گوناگون و سرویس های پرداخت است. کیف پولی که در این اپلیکیشن تعبیه شده از طریق پرداخت با QR کد می تواند تمام پرداخت های شهری را پوشش دهد و با توجه به این که شهرداری تهران در حوزه پرداخت های خرد هزینه سنگینی انجام داده و اگر بخواهد این پرداخت ها را ساماندهی بهتری کند باید هزینه ه ای سنگین تری هم انجام دهد، بهره گیری از این اپلیکیشن می تواند بسیار مثمرثمر باشد و شهرداری را از این هزینه ها معاف کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 550

به "پرداخت الکرتونیک سداد حامی نمایشگاه تهران هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت الکرتونیک سداد حامی نمایشگاه تهران هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید