مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی: بازسازی مجموعه ورزشی آزادی تهران با برنامه و منظم ادامه دارد

به گزارش پسرک کامپیوتری، کریمی گفت: برنامه های خودمان را برای آماده سازی و بازسازی مجموعه و ورزشگاه بزرگ آزادی ادامه خواهیم داد.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی: بازسازی مجموعه ورزشی آزادی تهران با برنامه و منظم ادامه دارد

به گزارش گروه ورزش خبرنگاران حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ادامه آماده سازی و برنامه نگهداری مجموعه بزرگ آزادی تهران گفت: در مدت بیست روز در کاری جهاد گونه توانستیم الزامات مد نظر کنفدراسیون آسیا را آماده کنیم و خوشبختانه فینالی در شان نام ایران برگزار گردید.

وی ادامه داد: قطعا ما ادعایی نداشتیم که تمام مسائل این مجموعه بزرگ را در سه هفته حل نموده ایم چرا که برای ادامه آماده سازی و ترمیم عمرانی و سازه ای آن احتیاج به دویست میلیارد اعتبار و حداقل دو سال زمان داریم.

کریمی گفت: البته اتفاق خوبی هم افتاد و برای فینال آسیا گیت های ورودی تماشاگران آماده شد و ان شاالله در ادامه راه ما برنامه های خودمان را برای آماده سازی و بازسازی مجموعه و استادیوم بزرگ آزادی ادامه خواهیم داد چرا این مجموعه ملی ، سرمایه مردم ایران است.

واکنش تاج بابت فشار AFC برای بازی سازی استادیوم آزادی

ماجرای پیدا شدن 6 سرویس بهداشتی در استادیوم آزادی چه بود؟

فرامرزیان: هزینه بازسازی استادیوم آزادی از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین می گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 19

به "مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی: بازسازی مجموعه ورزشی آزادی تهران با برنامه و منظم ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی: بازسازی مجموعه ورزشی آزادی تهران با برنامه و منظم ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید