تور ارزان فیلیپین: پارک ملی صد جزیره فیلیپین

به گزارش پسرک کامپیوتری، پارک ملی صد جزیره فیلیپین از جزایر مرجانی زیبای دنیا است که به مقصد بسیاری از گردشگران تبدیل شده است. جزر و مدهای مکرر طی هزاران سال، شکلی قارچ مانند به این جزایر داده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با این زیبایی های طبیعت آشنا شوید.

تور ارزان فیلیپین: پارک ملی صد جزیره فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

پارک ملی صد جزیره در واقع از 124 جزیره جداگانه تشکیل شده که در خلیج لینگاین در شمال فیلیپین پراکنده اند و منطقه ای را به وسعت 16/76 کیلومترمربع پوشش می دهد. تصور می گردد قدمت این جزایر به دومیلیون سال برسد و بخشی از صخره های مرجانی باستانی دریای باستانی باشد که در کشور امتداد یافته بود. هنگامی که سطح آب دریا کاهش می یافت، جزایر دیده می شدند و بیش از صدها هزار سال جزر و مد به آرامی پایه این جزایر را از بین برده و شکلی قارچ مانند به آن ها داده است. بعضی از جزایر ساحل دارند، اما بسیاری از آن ها شبیه مرجان هایی هستند که تاجی از تیغ های انبوه بر سرشان گذاشته شده است. جزایری که ساحل دارند، در تعطیلات بسیار شلوغ می شوند.

فقط سه تا از این جزایر برای گردشگران پیشرفته اند: جزیره حاکم، جزیره قوزون و جزیره بچه ها. این جزایر فرصت مناسبی برای تفریحات و ورزش های آبی مهیا نموده اند. شما می توانید یک قایق موتوری اجاره کنید و به جزیره بروید، قایق رانی کنید، شیرجه بزنید یا غواصی کنید.

متأسفانه بسیاری از مرجان های زیر آب پارک به دلیل ترکیب ویرانگر ماهیگیری های پرخطر و بعلاوه پدیده های آب و هوایی مانند توفان آسیب دیده اند. از سال 2005 مقامات شهر آلامینوس کنترل پارک و کارهای ترمیم را در دست گرفته است. شیرجه و غواصی فقط در نقاط محدودی از پارک آزاد است، اما ماهیگیری غیرقانونی ممنوع است. دانشگاه علوم و فنون دریایی فیلیپین در بولینوا به افزایش جمعیت صدف های غول پیکر در حال انقراض می پردازد، چون این صدف ها به بهبود بافت مرجانی این منطقه یاری می نماید.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1836

به "تور ارزان فیلیپین: پارک ملی صد جزیره فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: پارک ملی صد جزیره فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید