واکنش دریادار ایرانی به تحرکات ناو های آمریکایی

به گزارش پسرک کامپیوتری، امیر دریادار شهرام ایرانی با اشاره به تحرکات ناو های آمریکا در منطقه گفت: حضور آن ها فقط باعث خستگی منطقه شده و نیرو های ما مراقب شیطنت های آن ها هستند.

واکنش دریادار ایرانی به تحرکات ناو های آمریکایی

به گزارش ایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران در خصوص شیطنت های ناوگان آمریکایی در منطقه گفت: ما معمولا ابتدا آن ها را هدایت می کنیم، اما پیغام ما این است که حضور آن ها فقط باعث خستگی منطقه شده و نیرو های ما مراقب شیطنت های آن ها هستند.

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به علت حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می نماید، اما به لطف خداوند و با کوشش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای دنیا است.

وی اضافه نمود: حضور آن ها واقعا زیادی است و بهتر است به خانه های خود بروند.

امیر دریادار شهرام ایرانی ادامه داد: تجهیزاتی که در اختیار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است از بالاترین فناوری برخودار بوده که مفهوم آن بالاترین درجه علمی کشور و نشان دهنده بالاترین درجه صنعت کشور است.

وی اضافه نمود: امروز جوانان غیور و دانشگاهیان عزیز ما که واقعا به آن ها افتخار می کنم و دست آن ها را می بوسم، آن ها توانستند تجهیزاتی را برای ما مهیا نمایند که ما در انواع محیط ها و دورترین نقاط آبی دنیا حضور پیدا کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش توضیح داد: وقتی در دریا ها حضور پیدا می کنیم به عنوان ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان هستیم که در تمام توانمندی ها قدرت و اقتدار را در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، مالی، بین المللی، علمی نقش دارند و ما این نقش را به درستی در تمام ماموریت ها ایفا می کنیم.

وی ادامه داد: توانستیم آنچه که پیغام ملت عزیز ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همیشه حامی صلح و دوستی و حامی مظلوم و برقراری صلح دنیای بوده را به کشور های مختلف منتقل سازیم، اما پیغام ما در رزمایش ها به دشمن این است که ایرانیان هرگاه اراده نمایند اراده خود را اجرایی خواهند کرد.

امیر دریادار شهرام ایرانی تاکید نمود: اگر در مقاطعی صبر می نمایند این صبر را به دستور مولایشان و باور های خود اتخاذ می نمایند و آن ها بدانند امروز دست مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت کشورمان علی رغم وجود مثلث تهدید، تحریم و توطئه، بلندتر از قبل است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز هر حرکتی که نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران و ما به طور خاص در حوزه دریا انجام می دهیم این نوید را می دهد که دنیا اسلام رو به رشد و ارتقا در حوزه توانمندی و توان بخشی به جوامع منطقه و بین الملل است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2165

به "واکنش دریادار ایرانی به تحرکات ناو های آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دریادار ایرانی به تحرکات ناو های آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید