وال استریت ژورنال خطاب به جمهوری خواستار: زمان آن است که صفحه دونالد ترامپ را ببندیم

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس جمهور سابق آمریکا ممکن است در سخنرانی اخیرش در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار اظهارات تحریک آمیزی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 2024 مطرح نموده باشد اما هیات تحریریه روزنامه محافظه کار وال استریت ژورنال از جمهوری خواستار خواست تا این موضوع را ببندند و از آن عبور نمایند.

وال استریت ژورنال خطاب به جمهوری خواستار: زمان آن است که صفحه دونالد ترامپ را ببندیم

به نوشته روزنامه هافینگتون پست، هیات تحریریه روزنامه وال استریت ژورنال در مقاله ای گفت: اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از نظر سیاسی خیلی برای حزب جمهوری خواه خوب بود، چرا این حزب در حال حاضر در راس قدرت نیست؟ چطور جمعیت حاضر در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار در جریان سخنرانی ترامپ که مجددا دروغ به سرقت رفتن انتخابات 2020 از دستانش و شکست جو بایدن را بیان کرد، او را تشویق کردند؟!

در ادامه این مقاله آمده است: اما اگر کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار نماینده کل آمریکا بود، دونالد ترامپ اکنون همچنان در کاخ سفید اقامت داشت نه در تفرجگاه مارالاگو!

این هیات تحریریه اذعان کرد که پایگاه حمایت ترامپ بدان معناست که وی نقش مهمی در حزب جمهوری خواه ایفا خواهد نمود.

این هیات تحریریه در نهایت گفت: اما همانطور که ماه های ریاست جمهوری بایدن سپری می گردد و عواقب سیاست شکست 2020 آشکار می گردد، شاید رهبران حزب جمهوری خواه از دوران ترامپ عبور نموده و به نسلی جدید از پرچمداران بالقوه بپردازند. مادامی که جمهوری خواستار بر گلایه ها و شکوه ها از دوران ریاست جمهوری ترامپ تمرکز داشته باشند، یک اکثریت حاکم نخواهند بود.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1468

به "وال استریت ژورنال خطاب به جمهوری خواستار: زمان آن است که صفحه دونالد ترامپ را ببندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وال استریت ژورنال خطاب به جمهوری خواستار: زمان آن است که صفحه دونالد ترامپ را ببندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید