واریز یارانه نقدی در یکشنبه آینده ، مردم در آبان منتظر واریز سه یارانه باشند؟

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، یارانه نقدی برای 78 میلیون خانوار ایرانی در سرانجام روز یکشنبه 20 مهر ماه واریز می گردد. مبلغ این یارانه طی 10 سال اخیر 45 هزار و 500 تومان به ازای هر فرد بوده است. احتمالا به روال ماه های قبل یارانه بگیران از روز دوشنبه بتوانند یارانه خود را برداشت نمایند.

واریز یارانه نقدی در یکشنبه آینده ، مردم در آبان منتظر واریز سه یارانه باشند؟

این یارانه برای خانوارهایی که وام یک میلیون تومانی کرونا را در بهار سال جاری دریافت نموده اند کمتر است، 30 هزار تومان از یارانه این گروه از یارانه بگیران به عنوان چهارمین قسط وام کرونا برداشته می گردد.

دولت هر ماه 3500 میلیارد تومان برای پرداخت یارانه 78 میلیون نفر پرداخت می نماید که طی چهار ماه اخیر هر ماه بیش 631 میلیارد تومان از آن به عنوان قسط وام کرونا کسر می گردد.

یارانه جدید در راه است

براساس طرح جدید مجلس قرار است در شش نوبت به 60 میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه خرید کالای اساسی پرداخت گردد، براساس این طرح به 20 میلیون نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی 120 هزار تومان و به 40 میلیون نفر هم یارانه 60 هزار تومانی پرداخت می گردد.

مجلس کلیات این طرح را تصویب نموده و با توجه به حضور نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه، جلسه بعدی در روز 27 مهر ماه برگزار می گردد تا جزئیات آن تصویب گردد.

سخنگو و یک عضو کمیسیون برنامه وبودجه نیز این هفته در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به این که جلسه بعدی در اواخر مهر برگزار می گردد زمان اجرای این طرح را آبان ماه اعلام کردند.

بنابراین با توجه به این که یارانه معیشتی در روز 10 هر ماه، یارانه نقدی در روز 20 هر ماه پرداخت می گردد احتمالا یارانه خرید کالا نیز به واریزی های آبان ماه اضافه گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1190

به "واریز یارانه نقدی در یکشنبه آینده ، مردم در آبان منتظر واریز سه یارانه باشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز یارانه نقدی در یکشنبه آینده ، مردم در آبان منتظر واریز سه یارانه باشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید