هیات فوتبال لرستان، هیات برتر در ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/لرستان رئیس هیات فوتبال لرستان گفت: هیات در یازده ماهه سال 1400 با بیش از یازده هزار ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته بعنوان هیات برتر استان تجلیل و مورد تقدیر قرار گرفت.

هیات فوتبال لرستان، هیات برتر در ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته

ولی خسروی در حاشیه مراسم تقدیر از برترین های پزشکی ورزشی استان بیان نمود: فوتبال به عنوان رشته مورد اقبال همگان و به عنوان ویترین هر اداره کل باید بازوی قوی برای ورزش استان در ابعاد قهرمانی، همگانی و ورزشکاران سازمان یافته و بیمه باشد.

وی شرح داد: هیات فوتبال برای توسعه و رشد فوتبال در سراسر استان و نگاه ویژه و فارغ از تبعیض به شهرستان ها برنامه مدون و دراز مدت دارد.

خسروی افزود:در بحث ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته بی شک نقش روسا و مسئولان فوتبال شهرستان های استان بعنوان بازوی هیات فوتبال استان بسیار معین کننده و قابل توجه است.

رئیس هیات فوتبال لرستان با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه مدیریتی هیات فوتبال لرستان در سال 1400 برگزاری بیش از 400 رخداد فوتبالی از بالاترین سطح فوتبال ایران تا مسابقات نونهالان را نشان از ایثار وتلاش همه خانواده فوتبال استان مطرح نمود و با قدردانی از همه تلاش ها اظهار امیدواری کرد در سال 1401 فوتبال لرستان در ادامه راه ترسیم شده پیروز باشد.

گفتنی است در بخش برترین شهرستان ها خرم آباد، دلفان، چگنی، الیگودرز و پلدختر و در بخش هیات های ورزشی، هیات فوتبال، کشتی، قایقرانی، انجمن های ورزشی و اسکیت برترین های سال 1400 معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1966

به "هیات فوتبال لرستان، هیات برتر در ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات فوتبال لرستان، هیات برتر در ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید