هدف همه موفقیت تیم ملی ایران است، جواب اعتماد کادر فنی را می دهم

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی آماده می نماید، روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به میزبانی ازبکستان برابر تیم ملی این کشور به فزونی 2 بر یک رسید.

هدف همه موفقیت تیم ملی ایران است، جواب اعتماد کادر فنی را می دهم

سیامک نعمتی درباره پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: خدا را شکر می کنم توانستم اولین بازی ملی ام را انجام بدهم و از این بابت حس خیلی خوبی دارم. از همه کسانی که در این راه به من یاری کردند و انگیزه دادند تشکر می کنم. از کادر فنی تیم ملی هم که به من اعتماد کرد نهایت سپاس را دارم و امیدوارم جواب اعتماد آنها را در زمین بدهم. همه کوشش می کنیم با تیم ملی به پیروزیت های بزرگی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ملاقات با ازبکستان نخستین مسابقه با حضور سرمربی جدید بود و به این پیروزی احتیاج داشتیم. امیدوارم با تداوم تدارکات خوب فعلی راهی مسابقات مقدماتی جام جهانی شویم.

نعمتی اضافه نمود: به رغم اینکه بازیکنان تیم ملی تمرینات زیادی را کنارهم انجام نداده بودند اما پیروز شدیم یک پیروزی دلچسب را مقابل ازبکستان کسب کنیم. قطعا این تیم می تواند پیروزیت های بزرگی را به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1179

به "هدف همه موفقیت تیم ملی ایران است، جواب اعتماد کادر فنی را می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف همه موفقیت تیم ملی ایران است، جواب اعتماد کادر فنی را می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید