نمره قبولی کادر فنی کشتی به عملکرد کریمی در ایتالیا

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، تورنمنت بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا طی روزهای 16 و 17 اسفندماه در شهر رُم ایتالیا برگزار شد که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تنها دو نماینده را به این تورنمنت اعزام کرده بود. بر این اساس علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم به میدان رفت و به مدال نقره رسید و بهنام احسان پور هم در وزن 65 کیلوگرم کشتی گرفت و در نمایشی دور از انتظار در همان گام نخست از این رقابت ها حذف شد.

نمره قبولی کادر فنی کشتی به عملکرد کریمی در ایتالیا

ابراهیم مهربان یکی از مربیان تیم ملی کشتی آزاد که کشتی گیران کشورمان را در تورنمنت ایتالیا همراهی می کرد، بامداد امروز وارد تهران شد و در تشریح عملکرد علیرضا کریمی گفت: در ابتدا باید صراحتاً به این موضوع اشاره کنم که کریمی مدتها از میادین دور بود و در ایتالیا هم در یک وزن بالاتر به میدان رفت. در نتیجه بررسی عملکرد او باید با توجه به این نکات صورت گیرد که به نظر من نتیجه کسب شده نیز قابل قبول است.

وی اضافه نمود: علیرضا کریمی به دلیل مصدومیت و عمل جراحی و طی کردن دوران نقاهت حدود یکسال و نیم از میادین دور بود. البته در تورنمنت ایتالیا با وجود ضعیف ظاهر شدن در کشتی اول، توانست در کشتی بعدی خودش را پیدا کند و کشتی خوبی با حریف ترکیه ای خود بگیرد. هر چند که در کشتی فینال مغلوب رقیب آمریکایی شد و در نهایت نقره گرفت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص شکست کریمی در فینال گفت: همانطور که گفتم او در یک وزن بالاتر به میدان رفت و حریف آمریکایی او نیز دقیقاً به سبک مدعیان بزرگ این کشور کشتی می گرفت. کولین مور آمریکایی حریف توانمند و قابل توجهی در این وزن محسوب می شود در حالی که کریمی مدتها از میادین دور بود و نتوانست از مدتها قبل مثل حریفش در کوران مسابقات باشد.

مهربان در انتها ادامه داد: به هر حال با توجه اینکه کریمی یک عمل جراحی را پشت سر گذاشته بود، می توان عملکردش را رو به جلو دانست، چراکه زمان زیادی از حضور مجدد او بر روی تشک مسابقات رسمی نمی گذرد. در نهایت باید عملکرد او را با توجه به شرایطش قابل قبول و امیدوارکننده خواند چراکه حضور او در تورنمنت ایتالیا بسیار مفید و سازنده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1450

به "نمره قبولی کادر فنی کشتی به عملکرد کریمی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره قبولی کادر فنی کشتی به عملکرد کریمی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید