ناپولی 2 ، 1 یوونتوس؛ بیانکونری در بحران

به گزارش پسرک کامپیوتری، ناپولی پیروز شد در خانه خود با نتیجه 1-2 از سد تیم یوونتوس عبور کند.

ناپولی 2 ، 1 یوونتوس؛ بیانکونری در بحران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوونتوس که در دو هفته ابتدایی این فصل لیگ ایتالیا تنها پیروز به کسب یک امتیاز شده بود، امروز در خانه ناپولی بازی برده را با شکست عوض کرد تا بحران تازه ای را در شروع فصل تجربه کند.

ناپولی بازی را هجومی شروع کرد و در همان دقیقه نخست و روی ارسال لورنزو اینسینیه می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سر متئو پولیتانو راهی به دروازه یوونتوس پیدا نکرد.

اما در دقیقه 12 این یوونتوس بود که به گل اول دست یافت. روی اشتباه عجیب مدافعان ناپولی، این آلوارو موراتا بود که با تیزهوشی و در سمت چپ صاحب توپ شده و از زاویه ای سخت پیروز شد دروازه اوسپینا را باز کند.

دقایقی بعد و روی ارسال متئو پولیتانو بود که ناپولی فرصت خوبی برای زدن گل تساوی پیدا کرد، اما ضربه سر اوسیمن دقیق نبود و وارد دروازه یوونتوس نشد.

در اواخر نیمه اول ناپولی باز هم موقعیت مناسبی برای زدن گل اول خود داشت، اما ابتدا ضربه فابین رویز به مدافعان یوونتوس برخورد کرد و در ادامه هم ضربه الماس را ووچیک شزنی در آغوش گرفت تا نیمه اول علیرغم رجحان ناپولی، با رجحان 0-1 یوونتوس به اتمام برسد.

اما ناپولی نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه 56 هم به گل تساوی دست یافت. لورنزیو اینسینیه از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد که شزنی نتوانست توپ را به طور کامل مهار کند و در ریباند این متئو پولیتانو بود که با حضور به موقع در محوطه پیروز شد گل تساوی را وارد دروازه یوونتوس کند.

دقایقی بعد ناپولی باز هم موقعیت خوبی برای گلزنی داشت و می توانست به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه اوناس از گوشه محوطه جریمه یوونتوس از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

در دقیقه 70 اوسیمن با حرکت از سمت چپ به داخل محوطه برای باز کردن دروازه شزنی اقدام کرد، اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکنان یوونتوس با فاصله کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار فابین رویز صاحب فرصت شده و می توانست گل رجحان ناپولی را به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه شزنی راهی بیرون میدان شد.

اما در دقیقه 85 ناپولی به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت چپ و ضربه سر اشتباه مویس کین، کالیدو کولیبالی در دهانه دروازه صاحب فرصت شد و به راحتی دروازه یوونتوس را باز کرد. در ادامه کوشش یوونتوس برای بازگشت اثری نداشت و این تیم 1-2 مقابل ناپولی شکست خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1723

به "ناپولی 2 ، 1 یوونتوس؛ بیانکونری در بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپولی 2 ، 1 یوونتوس؛ بیانکونری در بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید