مقام روس: به تجارت با ایران ادامه می دهیم، آمریکا خود را خوار نکند

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دمیتری پولیانسکی معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در بیانیه ای اظهار داشت که رویکرد ایالات متحده در زمینه وضع تحریم ها علیه افراد و نهادهای چینی و هنگ کنگی مرتبط با برنامه هسته ای ایران رویکردی غیرمنصفانه است و روسیه به تجارت با جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داد.

مقام روس: به تجارت با ایران ادامه می دهیم، آمریکا خود را خوار نکند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

این در حالی است که اوایل روز دوشنبه نوزدهم اکتبر، مایک پمپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده خاطرنشان کرد که وزارت خزانه داری این کشور شش شرکت و دو تبعه چینی را به دلیل معاملات خود با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را تحریم نموده است. پولیانسکی در یک پیغام توئیتری نوشت: باز هم یک رویکرد غیرمنصفانه… ایالات متحده نقش پاسبان دنیا را ایفا می نماید، جانشینی شورای امنیت سازمان ملل یک نقش نامطلوب [برای آمریکا] است.

ما در حال تجارت با ایران هستیم و به این فرایند ادامه خواهیم داد و ایالات متحده در مقامی نیست که به ما یا سایرین بگوید چه کنیم و چه نکنیم. این تلاش بی فایده و خوار و خفیف سازی ایالات متحده را متوقف کنید! این در حالی است که پولیانسکی پیش از این نیز از سیاست های آمریکا در قبال ایران انتقاد کرد و خواهان توقف این سیاست ها شد. وی در پیغامی توئیتری از واشنگتن خواست اقدامات تحریک آمیز علیه تهران و ارسال سلاح به منطقه را متوقف کند. پولیانسکی خطاب به مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا نوشت: آقای وزیر خارجه، همه از آمریکا انتظار دارند با توقف تحریک ایران و پمپاژ سلاح به منطقه در ایجاد صلح در خاورمیانه ایفای نقش کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1194

به "مقام روس: به تجارت با ایران ادامه می دهیم، آمریکا خود را خوار نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام روس: به تجارت با ایران ادامه می دهیم، آمریکا خود را خوار نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید