مقاله: برترین مکان های دیدنی ونکوور

به گزارش پسرک کامپیوتری، با وجود گیاهان، جانداران فراوانی هم جذب این پارک شده اند. حیوانات گوناگون از دوزیستان ها گرفته تا 65 گونه مختلف پرنده این پارک را منزلگاه خود نموده اند. مسافران تور کانادا می توانند از دیدن یک هزارتوی سبک دوران الیزابت، کتابخانه گیاه شناسی و باغبانی چندین ستون آیینی و مجسمه هایی که در گوشه و کنار پارک پخش شده اند هم لذت ببرند.

مقاله: برترین مکان های دیدنی ونکوور

اگر دوست دارید در تور کانادا خود تمام ونکوور را ببینید (و منظورمان واقعا تمام ونکوور است)، بهترین گزینه برای شما شرکت در تورهای پروازی با هواپیمای آب نشین است. هاربر ایر بخشی از بزرگترین خط هوایی مختص هواپیماهای آب نشین است و گزینه های متفاوتی برای دیدن جاذبه های ونکوور به شما ارائه می دهد. در یکی از تورهای ونکوور همه جانبه شرکت کنید و در یک پرواز کوتاه بر فراز شهر و کوهستان های اطراف تجربه ای نو و بی مانند از دیدن جاذبه ها داشته باشید. دوربین خود را آماده کنید، چرا که کلی فرصت برای دریافت عکس و فیلم در آن بالا در اختیار خواهید داشت.

جایی در راستا، صخره Siwash Rock قرار گرفته که با شکل خاصش یک منظره تماشایی در دریا خلق نموده است. در طول راستا سواحل فراوانی وجود دارند که می توانید در آنها شنا کنید یا یک پیک نیک داشته باشید. در راستا دیوار دریایی رستوران های متعددی وجود دارند که علاوه بر غذاهای خوشمزه یک منظره زیبا از دریا را هم به مهمانان خود ارائه می دهند. اگر در تور ونکوور تان، هوا آفتابی بود و خواستید از یک فضای طبیعی لذت ببرید، نمی توانیم گزینه بهتری غیر از دیوار دریایی پارک استنلی را به شما پیشنهاد کنیم.

منبع مقاله: برترین مکان های دیدنی ونکوور

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1170

به "مقاله: برترین مکان های دیدنی ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برترین مکان های دیدنی ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید