مصطفی وند: ویدئو چک، والیبال را زیباتر می نماید، سایپای پرمهره را راحت تر برده بودیم

به گزارش پسرک کامپیوتری، کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: سایپا در نیم فصل اول لیگ مهره های بیشتری داشت اما ما راحت تر این تیم را برده بودیم.

مصطفی وند: ویدئو چک، والیبال را زیباتر می نماید، سایپای پرمهره را راحت تر برده بودیم

سعید مصطفی وند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص پیروزی 3 بر یک مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال گفت: بازی سخت و سنگینی بود. با توجه به تغییرات تیم سایپا می دانستیم که بازی سنگینی داریم. بازیکنان حریف انگیزه بالایی داشتند و خوشحالم که توانستیم برنده شویم.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: روز خوبی نداشتیم و همه بازیکنان از آمادگی کامل بدنی به دور بودند اما کسب این پیروزی سبب شد انرژی از دست رفته به تیم برگردد.

مصطفی وند در خصوص شکست 25 بر 14 در ست چهارم بازی مقابل سایپا مطرح نمود: از نظر بدنی کم آوردیم. دلیل این موضوع توسط مربی بدنساز و کارد فنی پیگیری خواهد شد تا به روزهای خوبمان برگردیم. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و بازیکنان با تمام توان و انرژی در تمرینات حاضر شدند.

وی توضیح داد: کمی هم سایپا را دست کم گرفتیم و این تیم هم عملکرد خیلی خوبی در زمین داشت. سایپا را که در نیم فصل اول، مهره های بیشتری هم داشت، راحت تر برده بودیم.

ملی پوش پیشین والیبال ایران در خصوص استفاده از ویدئو چک در این بازی یادآور شد: خیلی خوب بود و تاثیر زیادی در کم شدن اعتراض ها به داوری و استرس بازیکنان داشت. اگر ویدئو چک در بازی باشد، والیبال زیباتری ارائه خواهد شد و درگیری و اعتراض به مراتب کمتر خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1353

به "مصطفی وند: ویدئو چک، والیبال را زیباتر می نماید، سایپای پرمهره را راحت تر برده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی وند: ویدئو چک، والیبال را زیباتر می نماید، سایپای پرمهره را راحت تر برده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید