تور برزیل: مصدومیت نیز مانع نشد؛ مهاجم برزیلی در راه پرسپولیس

به گزارش پسرک کامپیوتری، با وجود اتفاقات زیاد در انتقال یک برزیلی به پرسپولیس، احتمالا به زودی کاسیانو راهی تهران خواهد شد.

تور برزیل: مصدومیت نیز مانع نشد؛ مهاجم برزیلی در راه پرسپولیس

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

فرایند جذب کاسیانو مهاجم برزیلی ویزلای پرتغال از 19 خرداد رسانه ای شد، اما هنوز این بازیکن قراردادی با پرسپولیس نبسته و حضورش در این تیم قطعی نیست. این در حالی است که او هفته گذشته در تمرینات تیمش مصدوم شد تا این شائبه به وجود بیاید که حضورش در پرسپولیس منتفی شده، اما چنین چیزی نیست.

کاسیانو که البته پیش از این تجربه مصدومیت مشابه از همین ناحیه مصدومیت فعلی را هم داشته همچنان مد نظر پرسپولیسی هاست و فرایند انتقال او ادامه دارد. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای تقویت تیمش خواستار حضور کاسیانوست و به همین علت به احتمال زیاد در روز های آینده باید منتظر نهایی شدن این قرارداد باشیم مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ بدهد.

البته شرایط کاسیانو به گونه ای است که در صورت پرسپولیسی شدن و به علت دوران نقاهت مصدومیت پیش آمده، احتمالا 2، 3 هفته اول لیگ برتر را از دست خواهد داد و در صورتی که حضورش در جمع سرخ پوشان قطعی گردد احتمالا از هفته سوم یا چهارم باید منتظر او در پیراهن سرخ پرسپولیس باشیم.

مسئولان باشگاه موارد مختلفی همچون دخالت دلالان متعدد در این پفراینده را یکی از دلایل اصلی برای طولانی شدن این فرایند برای پرسپولیسی شدن کاسیانو عنوان می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2031

به "تور برزیل: مصدومیت نیز مانع نشد؛ مهاجم برزیلی در راه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: مصدومیت نیز مانع نشد؛ مهاجم برزیلی در راه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید