ماجرای ازدواج آناهیتا همتی و مرگ تکان دهنده همسرش

به گزارش پسرک کامپیوتری، آناهیتا همتی بعلاوه گفته که زندگی با همسرش الکساندر جریوسا، لذت بخش ترین و درخشان ترین دوران زندگی اش بوده است. او گفته که صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی همسرش بوده و مهارت های زندگی را از الکس یاد گرفته است.

ماجرای ازدواج آناهیتا همتی و مرگ تکان دهنده همسرش

خبرنگاران | سه روز قبل بود که آناهیتا همتی با انتشار یادداشتی، راز تلخ زندگی اش را برای دنبال نمایندگان خود روایت کرد. او پس از سال ها در این یادداشت گفت که بین سال های 83 تا 86 با الکساندر جریوسا ازدواج نموده و در نهایت مرگ آن ها را از یکدیگر جدا نموده است.

به گزارش خبرنگاران ، آناهیتا همتی جزئیات دقیقی از ازدواج اش با این مرد غیر ایرانی منتشر ننموده، اما به زوایای زندگی و خصوصیات اخلاقی همسرش پرداخته است. او گفته که صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی همسرش بوده و مهارت های زندگی را از الکس یاد گرفته است.

این بازیگر سینما و تلویزیون بعلاوه گفته است که اگر مرگ آن ها را از هم جدا نمی کرد قرار بوده دوران بازنشستگی شان را با هم سپری نمایند.

آناهیتا همتی تاکید نموده که زندگی با همسرش الکساندر جریوسا، لذت بخش ترین و درخشان ترین دوران زندگی اش بوده است. او علاوه بر این نوشت: تاثیر تو در زندگی من به قدری زیاد بوده که تا زنده ام در رفتار و کردارم مشهوده، با تو به رشد رسیدم و دوست داشتن واقعی و حقیقی رو یاد گرفتم.

او در خاتمه این یادداشت هم به سال های زندگی مشترک اش اشاره نموده و نوشته است: سال 83 تا 86، نقطه طلایی زندگی ام محسوب میشه، چیزی شبیه خواب و خیال و رویا، بسیار زیبا و درخشان. امروز روز تولد توست همینطور که خاطرات قشنگم مثل فیلم از جلوی چشمم رد میشه، اشک هام هم روی گونه ام جاریه، درد و زخم جای نبودنت توی قلبم هرگز التیام پیدا نمیکنه.

بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی، متولد 1 مرداد 1352 در تهران است. او در پاییز سال 1372 با نمایش تنبور نواز به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را شروع کرد. اولین فیلم سینمایی او افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بود که در سال 1376 ساخته شد، ولی هیچ گاه به نمایش در نیامد.

از جمله آثار او می توان به عشق کافی نیست، دختری به نام تندر، چند می گیری گریه کنی، یک جیب پر پول، قهرمانان کوچک، کوچه مروارید، برف روی شیروانی داغ، بندرعباس، قهرمانان کوچک، گور طلایی و روزی که مرد شدم اشاره نمود.

منبع: فرادید
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2069

به "ماجرای ازدواج آناهیتا همتی و مرگ تکان دهنده همسرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ازدواج آناهیتا همتی و مرگ تکان دهنده همسرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید