نگاهی به بازی سارا بهرامی در فیلم سینمایی علفزار

به گزارش پسرک کامپیوتری، سارا بهرامی جزء معدود بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینماست که در کنار استعداد ذاتی خود تکنیک بازیگری می داند .

نگاهی به بازی سارا بهرامی در فیلم سینمایی علفزار

سارا بهرامی در ایفای نقش های متفاوت خود به صراحت نشان داده توانایی های منحصر به فردی در عرصه بازیگری دارد و می تواند در زمره برترین های سینمای ایران و حتی فرا تر از مرزهای داخلی قرار بگیرد.

مهمترین شاخصه بازیگری سارا بهرامی استعداد در پذیرش نقش است که به مدد همین شاخصه و تلفیق دو فاکتور مهم تقلیدعینیات و ذهنیات می تواند بر هر نقشی فائق آید .

استایل مناسب و مجذوب کننده، آمادگی جسمانی، ریتم هماهنگ و متناسب در بازی، و استعانت از قوای تخیل غلو نشده، او را به سرعت تبدیل به بازیگری قدرتمند ساخته ازهمین روست که در چند سال گذشته مورد توجه بسیاری از کارگردانان و اهالی فن سینما نهاده شده است.

ازدیگر مشخصه های این بازیگر وسعت صدای او و در نتیجه غلبه بر متن و دیالوگهاست که در تکنیک بازیگری نقش بسزایی دارد .اعتماد به نفس در بازی و تمرکز در نقش محوله ، سکوتهای حساب شده نیز از وجوه قابل تامل این بازیگر تواناست.

اگرچه سارا بهرامی در سی و شسمین جشنواره فیلم فجر پیروز به دریافت سیمرغ برترین بازیگرنقش اول زن برای بازی در فیلم دارکوب شد و لقب جوانترین دریافت کننده سیمرغ را بخود اختصاص داد اما بازی حیرت برانگیز سارا بهرامی در فیلم سینمایی علفزار که در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد به شدت مورد توجه مخاطبان و اهالی سینما نهاده شد و بر اساس نظر کارشناسان و تماشاگران اورا یکی از اصلی ترین گزینه های دریافت سیمرغ در این دوره از جشنواره قرار داد ولی علیرغم این برآورد ها و بنا بر رای داوران ایشان از دریافت این جایزه ناکام ماند و همین امر تعجب و اعتراض بعضی از سینما گران و کارشناسان و مخاطبین را در پی داشت.

بی اغراق سارا بهرامی شایستگی حضور در عرصه های بین المللی سینمایی را دارد و چناچه در انتخاب هوشمند نقشها دقت و ظرافت دقیق تری انجام دهد قطعا به این مهم دست خواهد یافت.

کارشناس سینما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1981

به "نگاهی به بازی سارا بهرامی در فیلم سینمایی علفزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به بازی سارا بهرامی در فیلم سینمایی علفزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید