فهرست اولیه پومسه روهای ایران برای بازیهای آسیایی

به گزارش پسرک کامپیوتری، رقابت های ورود به اردوی تیم ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان به منظور حضور در بازی های آسیایی 2018 روز گذشته (آدینه - 28 اردیبهشت ماه) برگزار و نفرات برتر تعیین و معرفی شدند.

فهرست اولیه پومسه روهای ایران برای بازیهای آسیایی

از سفر با قیمت تور نوروزی سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 6 شهریورماه به مدت 5 روز در اندونزی برگزار می گردد.

برهمین اساس و با اعلام کمیته مسابقات، تست فنی ورود به اردوی تیم ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان به منظور حضور در این رویداد روز گذشته (آدینه - 28 اردیبهشت ماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار گردید و نفرات برتر تعیین و معرفی شدند.

در گروه مردان علیرضا ابراهیمی (تهران)، محمد جواد خیری (اصفهان)، محمدصادق فتوحی (فارس)، سیدعلی موسی نیا (البرز) و سیدحمیدرضا ناجی (فارس) و در گروه زنان نگار اصغری (تهران)، دلارام برنقوری (البرز)، فروغ استوار (فارس) و نرگس میناخانی (زنجان) نفراتی هستند که جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

پیش از این نیز کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی در بخش مردان و مهسا صادقی، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم آبادی و فاطمه حسام در بخش زنان برای حضور در اردو معرفی شده بودند.

به گزارش خبرنگاران، پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندوی ایران مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 593

به "فهرست اولیه پومسه روهای ایران برای بازیهای آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست اولیه پومسه روهای ایران برای بازیهای آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید