فروش Red Dead 2 از 23 میلیون نسخه گذشت

به گزارش پسرک کامپیوتری، شرکت تیک-تو سال جاری به لطف انتشار Red Dead Redemption 2 شرایط اقتصادی حیرت انگیزی را تجربه نموده. بر اساس گزارش های منتشر شده، این بازی توانسته از زمان عرضه بیش از 23 میلیون نسخه به فروش برساند. به یمن این اتفاق، درآمد خالص تیک-تو در سه ماهه سوم سال اقتصادی این شرکت به 1.25 میلیارد دلار رسیده است. آن ها سال گذشته در همین دوره تنها 480.8 میلیون دلار درآمد داشتند.

فروش Red Dead 2 از 23 میلیون نسخه گذشت

بازی Red Dead Redemption 2 جدا از اینکه توانست به عنوان پرفروش ترین بازی سال 2018 اسم خود را ثبت کند، توفیق این را داشت که رکورد فروش هشت ساله قسمت قبلی خود را تنها در هشت روز اول عرضه بشکند.

موفقیت درخشان بازی ما را به یاد روزهای اول انتشار جی تی ای 5 می اندازد؛ زمانی که تنها در عرض 24 ساعت اول حدود 11 میلیون نسخه از این بازی به فروش رفت. بخش آنلاین جی تی ای 5 که با نام GTA Online شناخته می گردد، تاثیر مهمی در روند رو به رشد بازی و فروش آن داشته. تا ماه نوامبر سال 2018 بیش از 100 میلیون نسخه از جی تی ای 5 به فروش رفته بود.

استراس زلنیک (مدیرعامل و بنیان گذار تیک تو) عرضه Red Dead Redemption 2 را نفس گیر و مهیج خواند و گفت که اشتیاق مردم برای بخش آنلاین بازی بسیار خوب به نظر می رسد. با این حال او گفت پیش بینی اینکه بازی بتواند همانند جی تی ای 5 فروش زیادی را در طولانی مدت تجربه کند، بسیار سخت خواهد بود.

در کنار ساخته های راک استار، آثار دیگری همانند Sid Meiers Civilization VI، NBA 2K19، WWE SuperCard و بازی های دیگر شرکت تیک-تو موفقیت اقتصادی آن را در این سه ماهه رقم زدند. علاوه بر این، میزان فروش بازی های دیگر این شرکت در همین دوره زمانی حدودا 243.9 میلیون دلار محاسبه شده.

بازی NBA 2K19 هم یکی دیگر از بازی های پرفروش تیک-تو به شمار می رود که توانسته ثروت قابل توجهی را برای شرکت تهیه کننده اش به ارمغان بیاورد. بخشی از موفقیت بازی را می توان به گسترش بخش آنلاین آن ارتباط داد. به طور تقریبی در هر روز نزدیک 12 میلیون بازی در NBA 2K19 انجام می گردد.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 84

به "فروش Red Dead 2 از 23 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش Red Dead 2 از 23 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید