تور سنگاپور ارزان: راهنمای سفر به مدرنترین شهر آسیا، سنگاپور

به گزارش پسرک کامپیوتری، سفر به کشور پیشرفته سنگاپور

کشور بسیار مدرن سنگاپور در قاره آسیا قرار گرفته است. این کشور در سال های اخیر پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است بطوریکه به آن مرکز مدرن آسیا لقب داده اند. سنگاپور پر است از آسمانخراش های سر به فلک کشیده و خیابان هایی سرسبز و شیک با مردمی بسیار مودب و شاد. با خبرنگاران همراه باشید و از این کشور پیشرفته بیشتر بدانید:

تور سنگاپور ارزان: راهنمای سفر به مدرنترین شهر آسیا، سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

در واقع شاید بتوان سخت باور کرد که این کشور در آسیا واقع شده است و به همین علت است که به بهشت آمال و آرزوهای افراد زیادی تبدیل شده است. این کشور بعلاوه یکی از برترین کشورها برای تجارت و بیزینس است و به همین علت چند سالی است مورد تو.توجه تاجران ایرانی هم قرار گرفته است.

شهر سنگاپور مرکز کشوری به همین نام است. این شهر بسیار گران است و در نتیجه نباید انتظار سفر مقرون به صرفهی به آن را داشته باشید اما می توانید مطمئن شوید یکی از برترین سفرهایتان خواهد بود.

همانطور که گفته شد سنگاپور یکی از گرانترین شهرهای آسیا است اما با این حال روزانه پرواز های زیادی به این شهر آسیایی می گردد و بلیط های آن به راحتی به فروش می رسد. هزینه اقامت در هتلهای سنگاپور مقرون به صرفه نیست و برای یک اقامت مناسب باید پول خوبی پرداخت کنید. اگر بخواهید در یک رسنتورن خوب غذای مناسبی بخوید هم باید پول زیادی بپردازید.

آب و هوا در سنگاپور و برترین زمان سفر به آن

آب و هوای سنگاپور در کل گرم و مرطوب است و به همین علت چه در فصل زمیتان و چه در تابستان نرخ تورریسم آن چندان بالا و پایین نمی گردد.

ممکن است از خود بپرسید:

پس چرا باید به سنگاپور سفر کنیم؟

خوب جواب این سوال اصلا سخت نیست. سنگاپور یکی از چند ملیتی ترین کشورهای آسیا و منطقه شرق آسیا است و به همین علت فرهنگ بسیار متنوعی را در خود جای داده است و با یک کشور چند فرهنگی روبرو هستیم. آشنایی با فرهنگ های مختلف می تواند اصلی ترین علت برای سفر و گردشگری باشد.

وقتی وارد این شهر می شوید می بینید چیزهای زیادی انتظارتان را می کشد. از محله های مختلف مثل محله چینی ها، محله هند کوچک گرفته تا منطقه بسیار معروف مارینا بی با برج ها و ساختمان های مشهور و امکانات متفاوتش.

اگر از هواداران پر و پا قرص خرید هستید، اورکارد در سنگاپور جایی است که نباید از دست بدهید. این خیابان پر است از مراکز خرید بزرگ و شیک و لوکس که ممکن است گشتن در آن یک روز کامل وقتتان را بگیرد. البته قیمت های مراکز خرید اورکارد اصلا مقرون به صرفه نیست اما کالاهای آن برترین کیفیت را دارند. مطمئن باشید دست خالی بر نمی شد. خیابان اورکارد فقط در مراکز خرید خوب خلاصه نمی گردد. این خیابان دارای رستوران ها و کافه های زیادی است که بعد از یک گشت و گذار حسابی در فروشگاه ها می توانید به یکی از این رستوران ها بروید و با صرف یک وعده غذایی خوشمزه هندی، چینی، مالایی یا سنگاپوری خستگی را از تن خود به در ببرید.

از دیگر جاذبه های گردشگری سنگاپور، جزیره سنتوزا و باغ های گیاهشناسی است. باغ های عمودی سنگاپور هم که در جهان معروف هستند و این شهر به علت خلاقیتی که در این زمینه داشته توانسته تندیس جهانی خلاقیت را از آن خود کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1962

به "تور سنگاپور ارزان: راهنمای سفر به مدرنترین شهر آسیا، سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: راهنمای سفر به مدرنترین شهر آسیا، سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید