فرصت کوتاه لوزانو برای یک آزمون سخت، 27 فروردین اعلام نخستین لیست

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه در ژاپن شروع می گردد، آماده می نماید. رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال از روز دوشنبه 16 فروردین ماه به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد تا از نزدیک تمرینات این تیم را زیر نظر داشته باشد.

فرصت کوتاه لوزانو برای یک آزمون سخت، 27 فروردین اعلام نخستین لیست

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، تیم های شرکت نماینده در مسابقات انتخابی المپیک تا 27 فروردین مهلت ارسال فهرست اولیه 20 بازیکن خود را دارند و لوزانو در مدت 10 روز حضور خود باید این تعداد بازیکن را از 32 نفر دعوت شده به اردوی تیم ملی انتخاب کند.

با توجه به اینکه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی با کوشش و انگیزه زیادی در دو گروه یک و دو تمرینات خود را پیگیری می نمایند، به نظر می رسد سرمربی تیم ملی برای انتخاب فهرست اولیه خود کار مسئله ای در پیش رو دارد. چرا که نزدیکی سطح بازی بازیکنان و انگیزه دو چندان آنها برای حضور در لیست تیم ایران در انتخابی المپیک، رقابت نزدیک و حساسی را بین بازیکنان به وجود آورده است و کار کادر فنی را برای انتخاب 20 بازیکن اولیه تیم ملی ایران بیش از پیش سخت خواهد نمود.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک با تیم های استرالیا، چین، ژاپن (میزبان)، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه برای چهار سهمیه المپیک که به تیم های اول تا سوم و بهترین تیم آسیایی تعلق می گیرد، مسابقه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 396

به "فرصت کوتاه لوزانو برای یک آزمون سخت، 27 فروردین اعلام نخستین لیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت کوتاه لوزانو برای یک آزمون سخت، 27 فروردین اعلام نخستین لیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید