فرانسه متهم اصلی حمله به یک مراسم عروسی در اقتصادی

به گزارش پسرک کامپیوتری، حمله هوایی به یک مراسم عروسی در کشور اقتصادی، بیش از 100 کشته تا کنون در پی داشته است. حمله ای که منابع محلی و شاهدان آن را به فرانسه مربوط می دانند.

فرانسه متهم اصلی حمله به یک مراسم عروسی در اقتصادی

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران از فارس، آداما گریابا شهردار شهر موتی در اقتصادی از حمله هوایی به یک مراسم عروسی در روستای بونتی در بامداد روز دوشنبه اطلاع داد و گفت که در این حمله بیش از 100 نفر کشته شده اند.

به نوشته آناتولی، هنوز مقامات محلی عامل این حمله هوایی را معین ننموده اند. اما ساکنان روستا می گویند که یک بالگرد نظامی از ارتفاع پایین شروع به موشک باران و تیراندازی به سمت مردم عادی کرد. همزمان فرانسه نیز گفته است که یک عملیات پیروز علیه تروریست ها در این روستا انجام داده اما مقامات نظامی این کشور مسئولیت حمله به این مراسم عروسی را نمی پذیرند.

این منابع به خبرگزاری فرانسه گفتند که در حمله هوایی ارتش فرانسه، تروریست ها هدف قرار گرفته اند نه مردم عادی در یک مراسم عروسی. این حمله ارتش فرانسه پس از آن صورت گرفت که در هفته گذشته پنج سرباز این کشور در حملات تروریست های جماعة النصر الاسلام والمسلمین (GSIM) که متصل به القاعده است، کشته شدند.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز به نقل از شاهدان عینی نوشته است که تروریست ها با موتورسیکلت وارد روستا شده و ساکنان را در محاصره قرار دادند.

یک شاهد عینی دیگر که در این حمله زخمی شده است به گاردین گفت: عناصر مسلح وارد مراسم عروسی شده و گفتند که زنان و مردان باید جدا شوند. ما در حال اجرا دستوراتشان بودیم که صدای بالگرد و پس از آن انفجارهای شدید آمد. دیگر چیزی به خاطر ندارم، چرا که بیهوش شده بودم.

فرانسه از سال 2014 عملیات نظامی گسترده ای با مشارکت 4500 نیرو به بهانه مبارزه با تروریست های مسلح در اقتصادی شروع نموده است.

وبسایت مدیا پارت فرانسه مدتی پیش نوشته بود که پهپادهای فرانسه در اقتصادی، تهدید بالایی برای جان غیر نظامیان محسوب می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1302

به "فرانسه متهم اصلی حمله به یک مراسم عروسی در اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه متهم اصلی حمله به یک مراسم عروسی در اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید