ثبت یک رکورد باورنکردنی دیگر به نام مسی ، تنها بازیکنی که در لیگ برتر اروپا به این موفقیت دست یافت

به گزارش پسرک کامپیوتری، لیونل مسی، مهاجم پاری سن ژرمن، روز یکشنبه یک رکورد باورنکردنی دیگر در دوران حرفه ای خود ثبت کرد.

ثبت یک رکورد باورنکردنی دیگر به نام مسی ، تنها بازیکنی که در لیگ برتر اروپا به این موفقیت دست یافت

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی پست، لیونل مسی پس از آخرین پیروزی پی اس جی یک رکورد باورنکردنی دیگر به نام خود ثبت کرد.

مسی بیستمین گل و بیستمین پاس گل خود را در تمام رقابت های این فصل برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند و او را به تنها بازیکنی در بین پنج لیگ برتر اروپا تبدیل کرد که به این موفقیت دست یافته است.

برنده جام جهانی آرژانتین پس از پاس گل کیلیان امباپه در دقیقه هشتم که به پی اس جی یاری کرد تا در این بازی دو بر یک مقابل اوسر به پیروزی برسد، به این موفقیت دست یافت.

عملکرد او در برابر اوسر بعلاوه نقطه عطف بزرگ دیگری را در حرفه مسی رقم زد، زیرا او تا به امروز مجموعاً 300 پاس گل در دوران باشگاهی خود ثبت نموده است.

پیروزی پاری سن ژرمن مقابل اوسر، آنها را پس از 36 بازی و با شش امتیاز رجحان نسبت به تیم دوم، یعنی لانس، در حالی که دو بازی در لیگ یک فرانسه به جای مانده است، به امتیاز 84 رساند.

  • ستاره فرانسوی در رویای رئال مادرید | فلورنتینو پرس: این امباپه ای نیست که من می خواستم
  • اصرار برای جذب مسی | بارسلونا 4 بازیکن خود را می فروشد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2179

به "ثبت یک رکورد باورنکردنی دیگر به نام مسی ، تنها بازیکنی که در لیگ برتر اروپا به این موفقیت دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت یک رکورد باورنکردنی دیگر به نام مسی ، تنها بازیکنی که در لیگ برتر اروپا به این موفقیت دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید