طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد ، شاسی بلند گرانقیمت ایتالیایی زشت شده؟

به گزارش پسرک کامپیوتری، تیونر مشهور و معتبر منصوری به تازگی از اولین سفارشی سازی خود بر روی فراری پوروسانگوئه رونمایی کرد. نسخه تغییریافته پوروسانگوئه این بار با چهره ای عجیب و اصلاحات سنگین به میدان آمده است.

طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد ، شاسی بلند گرانقیمت ایتالیایی زشت شده؟

امیرمسعود عابدین- تیونر آلمانی-سوئیسی منصوری برای اولین بار از نسخه سفارشی سازی شده فراری پوروسانگوئه، اولین شاسی بلند این کمپانی ایتالیایی رونمایی کرد. این اصلاحات سنگین اجرا شده بر روی پوروسانگوئه به گونه ای است که به مذاق بسیاری خوش نیامده و بسیار زشت تلقی شده است.

شرکت منصوری در سال 1989 به وسیله یک ایرانی تبار، بنام کوروش منصوری تأسیس شد. این شرکت که در سال های نخست در زمینه ارائه خدمات مهندسی و تأمین قطعات مختلف خودرو، برای شرکت های مطرح تیونیگ فعالیت می کرد، در اواسط دهه 1990 با هدف توسعه فعالیت هایش، به شهر مونیخ آلمان نقل مکان کرد و تمرکز خود را بر تیونینگ و توسعه مدل های خاصی از خودروهای شرکت های رولزرویس، بنتلی، استون مارتین و فراری معطوف نمود.

شرکت منصوری در سال 2001، نخستین کارخانه فراوریی خود را راه اندازی کرد که در پی آن به طور مستقل، اقدام به فراوری قطعات و تجهیزات مورد احتیاج تیونینگ خودروهای سفارشی خود نمود. این شرکت هم اکنون دارای 2 کارخانه فراوریی در کشورهای آلمان و سوئیس می باشد و دفاتر بین المللی آن، در شهرهای اوساکا، سئول، لس آنجلس، ابوظبی و سنگاپور مستقر می باشند.

منصوری به تازگی از اولین نسخه تغییریافته فراری پوروسانگوئه با نام Pugnator در نمایشگاه موناکو رونمایی کرد. به نظر بعضی از افراد، این خودرو نسبت به نسخه اصلی خود زشت به نظر می رسد؛ البته که زیبا بودن یا نبودن یک خودرو بحثی سلیقه ای است.

تغییرات متعددی مانند خطوط و لبه های اضافه شده در کنار کیت عریض، ادوات فیبر کربنی مرمری، ورودی ها و خروجی ها، بال ها و یک اسپویلر بزرگ دیده می شوند. رینگ های سبک وزن فورج شده FC.5 منصوری با ابعاد 22 اینچ در جلو و 23 اینچ در عقب نیز خودنمایی بسیاری دارند.

منصوری به پوروسانگوئه قدرت بیشتری داد. با به روز رسانی ECU و یک اگزوز اسپرت چهارگانه نو، این خودرو اکنون 755 اسب بخار قدرت و 729 نیوتون متر گشتاور را از یک موتور 6.5 لیتری V-12 فراوری می نماید. نسخه اصلی پوروسانگوئه با قدرت 715 اسب بخار و 715 نیوتون متر گشتاور عرضه می گردد.

نمای داخلی زیباتر به نظر می رسد. چرم سفید با دوخت قرمز تقریباً هر اینچ از فضای داخلی را می پوشاند و لوگوهای Mansory به وفور وجود دارند. فرمان و داشبورد دارای بخش های فیبر کربنی قرمز هستند تا با ظاهر بیرونی مطابقت داشته باشند.

منصوری میخواهد فقط هفت عدد از این نسخه تغییریافته را بسازد، البته هنوز قیمت آن ها را اعلام نکرده است. با توجه به انتظاراتی که از منصوری داریم، باید با قیمتی بیشتر از قیمت پایه 423686 دلاری پوروسانگوئه (معادل 25 میلیارد و 420 میلیون تومان) روبرو شویم.

اکنون شما به ما بگویید؛ نوترین محصول منصوری واقعا زشت است یا خیر؟

58322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مهر 1403 بروزرسانی: 5 مهر 1403 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2257

به "طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد ، شاسی بلند گرانقیمت ایتالیایی زشت شده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی فراری منصوری جنجال به پا کرد ، شاسی بلند گرانقیمت ایتالیایی زشت شده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید