صدور 165 گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در بروجرد

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: 165 گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در شهرستان صادر شده است.

صدور 165 گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در بروجرد

ندا مقدم حسینی گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 32 مورد صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجرا شده است که از این تعداد، 16 مورد مربوط به صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 16 مورد مربوط به تمدید و صدور مجدد پروانه کاربرد علامت استاندارد است.

وی توضیح داد: در این مدت 511 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحد های تولیدی و خدماتی شهرستان اجرا شده و 58 بازرسی از تجهیزات تفریحی این شهرستان اجرا شده است.

رئیس اداره استاندارد بروجرد از انجام 1393 مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع اطلاع داد و اضافه نمود: در این بازرسی ها 128 موارد مغایر با الزامات استاندارد مشاهده شد و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع آوری انجام گرفت.

مقدم حسینی بیان نمود: در شش ماهه اول امسال، 165 گواهی تأییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در بروجرد صادر شد و هم چنین 11 مورد آسانسور فاقد تأییدیه ایمنی آسانسور پلمب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های اجرایی و رویکرد نو سازمان ملی استاندارد ایران در راستای استانداردسازی خدمات در امسال و تأکید ریاست سازمان استاندارد بر این موضوع که مبتنی بر سند تحول دولت مردمی است.

رئیس اداره استاندارد بروجرد مطرح نمود: رئیس و کارکنان اداره استاندارد از مرکز سالمندان بروجرد بازدید کردند در ادامه این طرح بازرسی از مدارس، هتل ها، رستوران ها و باشگاه های ورزشی نیز در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2088

به "صدور 165 گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 165 گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید